Skoda Octavia iv rs

Jan-Willem Vissers

Senior Member
Helaas kan ik Recuperation niet terugvinden onder Wagen. Zal hier bij terugkomst van vakantie een melding van maken bij de garage.
Het staat als je van boven naar beneden swipet. In het snel menu bij gebruikers. U kunt het ook instellen bij in welke modes de auto in staat dan bij optie aanpassen.
 

Jan-Willem Vissers

Senior Member
Goedemorgen wij hebben er nu een Victron accu lader/druppel er op zitten zodra wij gaan varen gaat de auto in 14 vaar uren ca. 35 amp totaal bij laden. Dus met andere woorden naar 2 dagen heb je je accu naar de knoppen. Dit acculadertje gooit er namelijk via een app een grafiek er uit. Zo dat je ook echt kan zien wat er gebeurd. En als we stil liggen gaat inderdaad de auto weer verder slapen. Het is verder wel een fijne wagen en hier zou je normaal ook niet achter komen alleen als je hem dus verplaatst zonder het contact aan te hebben. Dus als u van plan bent om op vakantie te gaan en u neemt een veer boot van 12 vaar uren succes! verzekerd zeker als de accu ietsje ouder is.
 

Canon-Eye

Forumguru
Dat zal misschien van het type veerboot afhangen? Op veerboten die een overtocht van meer dan 10 uur maken zullen de auto's hoogstwaarschijnlijk op een van de autodekken in het ruim staan, dus wellicht buiten bereik van satellietsignalen.
 
Ja vervelend dat het niet uit te zetten is @Jan-Willem Vissers ; maar beter maar zo oplossen dan elke keer een platte accu die je dan door het vaak ontladen ook nog eens eerder mag gaan vervangen..

Maar een verbruik van 35A in 14 uur dat is fors zeg. Dat is gewoon 2,5A per uur.. dat kun je geen sluipverbruik noemen. Dat is gewoon iets wat “aan“ staat.
 

LapNL

Actief lid
Yes dus wel, zie eerdere bericht. Ik heb met m’n neus zitten kijken. Wist niet dat je nog verder kon swipen in dat menu… . Nu aan het testen wat fijnste instelling is.
 

Berghuis

Donateur
Yes dus wel, zie eerdere bericht. Ik heb met m’n neus zitten kijken. Wist niet dat je nog verder kon swipen in dat menu… . Nu aan het testen wat fijnste instelling is.
Lekker op automatisch laten staan. Ik had ‘m laatst op “Aan” staan. Verbruik was toen 1 op 10 op de snelweg bij 105km/h op CC :shutup:
 
Bovenaan Onderaan