Skoda Octavia 3 1.6 TDI ratelend geluid bij distributie riem auto rijd verder prima

Duijzer

Donateur
Eind goed, al goed gaat niet helemaal op, maar fijn dat de auto weer rijdt! Een goede detailer kan veel doen met die beschadigingen. Ik ken er in Brabant, maar dat is wat ver weg. In de buurt zit vast ook een goede.
 

Roeland80

Forumguru
@EdK wat ik zo begreep gaat de rechtsbijstand kijken wat de kosten zijn die verhaald moeten worden in italie mocht dit minder zijn dan de kosten om in italie een buro in te schakelen om dit aanhangig te maken bij de rechter of bij de garage dan zien ze daar van af en krijg ik deze kosten van de rechtsbijstand. ik moet zeggen de rekening voor het maken van de verstuivers en de HD pomp is duurder dan de kosten voor het herstellen van de voorkant van de auto de bodemplaat van de auto ligt nog in italie dus die komt daar ook nog bovenop heb alleen nog geen rekening van de deukjes en krasje omdat dit nog moet gebeuren
 

EdK

Forumguru
Bij de Caddy van werk heb ik voor verstuivers een prijs van 400+ eurie voorbij horen gaan per stuk.
Nota nooit gezien, wat ik wel eens jammer vind...
 

hemi24

Forumguru
@Roeland80 : je zou eens bij Van Leeuwen in Emmen langs kunnen gaan; die schijnen een goede schadeherstel te hebben waar ook ongeveer alle dealers uit de regio beschadigde velgen laten herstellen. ‘t Is maar een tip…
 

Roeland80

Forumguru
Nou weer een update! De auto rijd prima geen gekke geluiden meer! Via rechtsbijstandverzekering van Univé tip gekregen om eerst een reguliere klacht in te dienen bij de ANWB. Dit heb ik middels een hele lange mail met het verloop in Italië en met de foto’s er ik gedaan nu heb ik mondeling en via een sms bevestigd gekregen dat ik 1500,- vergoed krijg in de gemaakte kosten dit zijn ook precies de kosten die gemaakt zijn om de auto weer zo te krijgen zoals ik hem in Italië heb ingeleverd bij de ACI dit zijn dus niet de kosten van het repareren van de brandstof pomp en de verstuivers die moet ik begrijpelijk ook zelf betalen…. Geld is nog niet binnen maar lijkt dus de goeie kant op de te gaan….
 
Bovenaan Onderaan