Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabia

† In Memoriam
Mijn hart zegt , ik moet erbij zijn en mijn gezond verstand (voor zover het gezond is natuurlijk ) moet ik zeggen nee. Ik ga het nog eens overleggen met mijn vrouw , maar alleen komen is geen optie (gezinsafspraken , daar mag je niet aan raken vind ik .) jammer dat ik zover woon.

Is idee om met mij mee te rijden die dag? Dan rij je tot R'dam en dan stap je bij mij in. Kan je ook ff rijden met een 1.2 12V.

nemo

Senior Member
Is idee om met mij mee te rijden die dag? Dan rij je tot R'dam en dan stap je bij mij in. Kan je ook ff rijden met een 1.2 12V.

En dan spreken we af bij het tankstation langs de snelweg en gaan we in colonne die kant op.

Fabia

† In Memoriam
Misschien idee om bij een Skodadealer te meeten en dan in kolone naar de meeting?

purk

Senior Member
lijkt me wel weer een keertje leuk om mee te gaan, is ook niet zo heel voor mij dit keer....

Skoda heeft nu wel een beetje schade, is een jan L..L met zijn passat achter op gereden, hij keek naar een ander ongeluk.... en nu heb ik schade...bedankt he.

Hetzer

Forumguru
Daar zat ik ook al aan te denken, om af te spreken bij een tankstation ergens langs de A-15 richting arnhem/zutphen (tenminste voor de mensen komende vanaf regio r-dam)

Ik doe ook mee aan de mini-colonne (als ik kom)!
Wordt nog wel lastig om een strategische locatie te kiezen: gaan we vanuit R'dam over de A12 of over de A15?

nemo

Senior Member
Wordt nog wel lastig om een strategische locatie te kiezen: gaan we vanuit R'dam over de A12 of over de A15?

We nemen de 12!! Geen idee of het de beste keus is maar wel het dichtst bij voor mij :yeah:

Hetzer

Forumguru

vanuit rotterdam is het snelst en korts over de a-15 , ik ben vandaag nog even in omgeving arnhem geweest voor mijn werk
Vanuit regio den haag zal dat in ieder geval via de a-12 zijn.
Ik rij in ieder geval over de a-15,en dat zal waarschijnlijk samen met Bothje zijn!!!!!!!!!!!!!!

D

Deleted member 1943

Arnoud heeft goeie ideeën de pomp na gouda is een prima plek veer mij anders wordt het echt lastig voor mij, tja ik woon ook in zo'n rare uithoek he :1884:

Sportline

Senior Member
Ben net thuis van 2 weekjes weg (geen vakantie maar werk) en zie dat er al een heel programma is opgezet! Super man, kheb al die pagina's nog niet eens gezezen want daar heb ik nu de tijd niet voor maar zoals het er nu uit ziet zal ik ook van de partij zijn als alles uit komt. Veel succes allemaal!

Fabia

† In Memoriam
Arnoud heeft goeie ideeën de pomp na gouda is een prima plek veer mij anders wordt het echt lastig voor mij, tja ik woon ook in zo'n rare uithoek he :1884:

Valt wel mee hoor. Het is wel mooi wonen daar. De pomp na Gouda is een goed idee, dat is toch Shell station de Andel?

Falcon

Donateur
Plaza? Kan jij nog even reageren op mijn priveberichtjes? Of nog liever.. je mobiele nummer.. kan ik even wat zaken kortsluiten. Ik zal vandaag even contact opnemen met JD of zij wel kunnen op 18 april.. want dat is nog steeds niet zeker :)

MarcoO2

Forumguru
Zo dan! Ik ga op vakantie en gelijk is alles geregeld... goed bezig, Falcon! Ik moet thuis ff mijn agenda checken, maar zet mij alvast maar op de lijst! Planning ziet er super uit!

lichtelijk off-topic: Voor degenen die meer willen weten over JD stond er in de Auto & Tuning een leuk artikel, een intervieuw met JD himzelf en een heel verhaal over zijn Audi A4 RS.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan