Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steve

Senior Member
1. Falcon (O2 Combi II)
2. Wallie (F2 HB)
3. Red Devil (F1 HB)
4. [SV] (O2 HB)

Ik zal ook mijn camera gear meenemen (Canon EOS 450D met bijbehorende lenzen enstatieven).
Niet dat ik een Pro ben qua fotograferen maar wil het graag proberen :)
 

Falcon

Donateur
[SV] heeft aangegeven 45 minuten nodig te hebben voor zijn demo, heb het voorlopig programma daarop aangepast.
 

Rolle

Senior Member
Het kriebelt wel, de datum kan normaal ook maar het is een dikke 200km (+2uur) enkele rit. Ik vrees dat dit net iets te ver zal zijn om mijn vrouw en dochter mee te krijgen.
 

Falcon

Donateur
Begrijp ik, dat is helaas een afweging die wij niet voor je kunnen maken. :)

Trouwens misschien is het mogelijk om iets aparts te regelen voor de kinderen. Dan zit ik te denken aan een apart kinderprogramma voor hun met natuurlijk Skoda als thema, kleuren, knutselen en een filmpje (De Cars-versie van de nieuwe superb en de O2 facelift bijvoorbeeld :tongue:).

Mochten er nog meer mensen zijn die kleine kinderen hebben en oppas nodig hebben, weet ik hiervoor wel wat te regelen.. mijn vrouw is namelijk pabo gediplomeerd en is gastouder van beroep ;). Wij hebben zelf ook een zoontje van 2,5, dus ik weet hoe het werkt.

Graag hoor ik als dit op prijs wordt gesteld!
 

Fabia

† In Memoriam
Vorig jaar mee geweest op een andere automeeting en ik heb het hier inderdaad ook fout zien gaan.

Ik wil dit gaan oplossen door 3 stappen:

1. Er wordt vooraan 10 km/u onder de maximale snelheid gereden. Dit zorgt ervoor dat de achterste in de rij niet met 20 km/u over de maximale snelheid constant moeten rijden om de groep bij te houden.
2. Geen stoplichten in de route.
;)

1. Heel slim, ik moest de vorige keer aardig gassen om de stoet voor me bij te houden. Gelukkig was Hetzer zo slim om af en toe te stoppen.

2. Hoe wil je dat gaan doen? Een speciale Skoda ontheffing;)?

Maar count me in please.
 

Rolle

Senior Member
Begrijp ik, dat is helaas een afweging die wij niet voor je kunnen maken. :)

Trouwens misschien is het mogelijk om iets aparts te regelen voor de kinderen. Dan zit ik te denken aan een apart kinderprogramma voor hun met natuurlijk Skoda als thema, kleuren, knutselen en een filmpje (De Cars-versie van de nieuwe superb en de O2 facelift bijvoorbeeld :tongue:).

Mochten er nog meer mensen zijn die kleine kinderen hebben en oppas nodig hebben, weet ik hiervoor wel wat te regelen.. mijn vrouw is namelijk pabo gediplomeerd en is gastouder van beroep ;). Wij hebben zelf ook een zoontje van 2,5, dus ik weet hoe het werkt.

Graag hoor ik als dit op prijs wordt gesteld!

Bedankt voor het aanbod Falcon, maar ik denk dat on meisje dan nog net iets te klein zal zijn om te knutselen oid. Ze is dan net 3 maanden en half ofzo.
 
D

Deleted member 1943

Falcon, Super geregeld ziet er erg goed uit allemaal!!

Ik ben toch weer vrijgezel dus ik zal er bij zijn, mits er hele belangrijke dingen tussen komen maar dat geld voor iedereen denk ik.
Die meid van de vorige keer zal er niet bij zijn maar ik wel.
Dus zet mij er maar bij!!

Hopelijk wordt het net zo druk (of drukker) als de vorige meeting!
 

van inkel

Forumguru
1. Falcon (O2 Combi II)
2. Wallie (F2 HB)
3. Red Devil (F1 HB)
4. [SV] (O2 HB)
5. van Inkel (O2 Combi II)
 

nemo

Senior Member
1. Falcon (O2 Combi II)
2. Wallie (F2 HB)
3. Red Devil (F1 HB)
4. [SV] (O2 HB)
5. van Inkel (O2 Combi II)
6. nemo!!!!!!! (F1 HB)
 

Hetzer

Forumguru
update

1. Falcon (O2 Combi)
2. van Inkel (O2 Combi)
3. [SV] (O2 HB)
4. Hetzer (F2 Combi)
5. Wallie (F2 HB)
6. Fabia (F2 HB)
7. Red Devil (F1 HB)
8. Nemo (F1 HB)
9. Stefan1 ( F1HB)

10. Sador (RR) ??
 

Falcon

Donateur
1. Falcon (O2 Combi)
2. van Inkel (O2 Combi)
3. [SV] (O2 HB)
4. Hetzer (F2 Combi)
5. Ronnie (F1 Combi)
6. Wallie (F2 HB)
7. Fabia (F2 HB)
8. Red Devil (F1 HB)
9. Nemo (F1 HB)
10. Stefan1 ( F1HB)
11. Sador (RR) ??

Ronnie toegevoegt! (PM)
 

Rolle

Senior Member
Het kriebelt bij mij ook!!!!!
Ik heb het op de agenda gezet. Mocht het toch niet lukken (mijn vrouw moet die week terug gaan werken na bevallingsrust) laat ik het nog wel weten.
 

Hetzer

Forumguru
En er zijn wel wat meer actieve forum-leden zonder (eigen) Skoda !!!! ,dus gewoon komen met die Golf van je
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan