EdK
Forumguru
Jeetje wat een indruk heb ik gemaakt. Enne ik heb vooral last van een verstandskies.
Tja verstand komt met de jaren !!

Jeetje wat een indruk heb ik gemaakt. Enne ik heb vooral last van een verstandskies.

Ik denk niet dat de tandarts er iets aan kan doen want de kies is nog niet helemaal door.

zit dat meisie niet bang te maken joh
er is geen betere tandarts van een kaak chirurg
de tandarts heb ik al een keer bijna op z'n eigen bakkes geslagen omdat hij veel te weinig verdoofd en maar doorging zonder naar mijn noodkreten te luisteren
Dat doet me denken een Mr Bean als íe naar de tandarts gaat en door zijn klunsigheid de tandarts verdooft en dan maar besluit om zelf te gaan boren. Alleen blijkt dus de rontgenfoto alle kanten op te draaien zodat hij niet weet welke hij moet doen en dus maar alles doet.

Denk/wil je dat ik bang ben voor de tandarts?![]()
Zullen we het er maar op houden dan, want hij is ook meteen verdacht stil opeens !! Angstzweet zal hem wel uitbreken !! :1761:Dat zou het kunnen zijn ja! :1439:
Ontopic. Wat gaan we bij dat tuningbedrijf doen? Ik heb daar niet zoveel verstand van.
En ik maar denken dat Nemo een net en bescheiden vrouwtje was !!
Wat een taal gebruik ( rot hier op )
Goh dat had ik nou echt niet achter je gezocht !!
Ik krijg hiervan de :407:in miijn ogen !

. Helaas is dit nog niet duidelijk. Wel heb ik misschien een alternatief mocht dit niet gaan lukken, maar daar laat ik mij nog niet overuit.
.. en ik moet zeggen dat ik mij prima vermaak met het organiseren.Zullen we het er maar op houden dan, want hij is ook meteen verdacht stil opeens !! Angstzweet zal hem wel uitbreken !! :1761:

) Zodat ik het aantal mensen daadwerkelijk kan doorgeven aan Plaza, JD en Mulder. 
Hoe lang duurt het eigenlijk nog tot 18 april????????