ArnoudBM
Lid
Hmmm, dan moet ik een bijrijder hebben... Toch maar eens polsen of mijn zoontje mee wiluiteraard had ik dit al voorzien :winkie:, en zijn de routbriefjes al gemaakt en gedrukt!!
Hmmm, dan moet ik een bijrijder hebben... Toch maar eens polsen of mijn zoontje mee wiluiteraard had ik dit al voorzien :winkie:, en zijn de routbriefjes al gemaakt en gedrukt!!
Hee mensen,
sorry dat ik nooit meer wat van me laat horen, ben gewoon te druk met andere dingen, lees zo nu en dan nog wel ff stiekem mee.. haha..
maar ik ga er zaterdag ook bij wezen, dit keer niet met mijn auto, want hij is verkocht..
maaaaarrrr... ik kom nu met de auto van mn moeder:grin: namelijk de Red Devil, skoda fabia 1.. hahaha mijn oude dus
zou iemand mij nog even tijden, adres planning enz kunnen sturen, kan zo gauw niet makkelijk vinden tussen alle 361 berichten.. srry..
alvast bedankt!
enehh tot zaterdag!
He kerel back in town, hoe is het bij GMB.
Hier de gegevens voor zaterdag
De dag zal er als volgt uitzien:
12.00 en 13.00 uur verzamelen bij Rendez-Vous (strandweg 4 nabij het auto-strand) in Oostvoorne.
13.30 uur Start "pittoreske" route over het eiland Voorne en Putten richting VePreda Autostudio in Spijkenisse.
14.15 uur aankomst VePreda Autostudio, rondkijken, vragen stellen, gezellig samenzijn.
15.00 uur afscheid en terugreis.
Eens. Tis wel erg ver.....Kan het dan wel wat meer in het centrum van ons kikkerlandje gehouden worden?
Het is al bijna zover!!! :super:
Klinkt heel gezellig; mijn eerste Skoda-meeting... Spannend![]()
Nog 2 nachtjes slapen!!!! Heb er zin in!!!
Op dit moment totaal niet belangrijk....Zie helaas geen kans om mijn wielcaps te vervangen voor de meeting.
Ook dat is minder belangrijk, maar het geeft je wel de mogelijkheid om even de zinnen op wat anders te richten. Het zal je goed doen.Ik moet me er echt ff toe zetten. Ben er nog helemaal niet mee bezig.
Het is al bijna zover!!! :super:
Klinkt heel gezellig; mijn eerste Skoda-meeting... Spannend![]()
Vanmorgen werd ik wakker gemaakt omdat er iets met mijn auto zou zijn.
............
En dan wordt ik echt wakker gemaakt. Gelukkig, het is gedroomd :2133:
Tot morgen :1819:
Jongens veel plezier morgen. Ik zal aan jullie denken.