Skoda Meeting/toertocht Voorne-Putten eind 2008

cvegreen

Forumguru
Fabia , zaten die nieuwe kapjes nu op je wieldoppen of had je er geen tijd voor gehad om dat te fixen . Denk bv aan die brand waardoor je misschien geen tijd gehad hebt om het te klaren .
 

ZeroNRG

Senior Member
Helaas heb ik geen foto's want de batterij was leeg. Ik had vanochtend snel de camera gepakt en niet aan de batterij gedacht.

afhankelijk van de batterij had je het gewoon even hard moeten roepen, heb altijd AA bij me :tongue: (ivm mn flitser)
 

Fabia

† In Memoriam
Dankje, maar het is een oplaadbare batterij die ik had moeten opladen. Maar ik ga er vanuit dat er meer dan genoeg foto's gemaakt zijn.
 

Fabia

† In Memoriam
Fabia , zaten die nieuwe kapjes nu op je wieldoppen of had je er geen tijd voor gehad om dat te fixen . Denk bv aan die brand waardoor je misschien geen tijd gehad hebt om het te klaren .

Ik had geen tijd en puf meer om dat de doen. Wordt waarschijnlijk de komende week.
 

Hetzer

Forumguru
gebakjes waren erg lekker, en ook erg knap gemaakt door de dochter van bothje, het was een erg geslaagde dag, opkomst was met 24 auto's inlusief 2 uit Vlaanderen, erg hoog, de collonne rit was ook fantastisch !!!!!!!!!!, mijn dag kan niet meer kapot

en nog maals bedankt voor de positieve reactie, jongens!!!!!!!!!!!!!!

en Hans, bedankt voor je gastvrijheid
 

cvegreen

Forumguru
Dat ziet er mooi uit zo al die skoda's op een rij .
Het zag er inderdaad heel lekkere taart uit zo met dat skoda logo met in het midden het adres van dit leuke forum. Iets meer dan 200 km rijden is voor mij toch wel heel ver hoor om een paar uur samen te komen op een forummeeting. Nu ja we hadden eigenlijk iets anders gepland , maar door onze kleinste zoon in het water gevallen , maar dat weet je he als je met kleine kinderen zit dat er roet in het eten gegooid kan worden.
 

van inkel

Forumguru
@ Hetzer, Perfect geregeld man incl. de goodiebag, en @ Bothje het gebak was niet alleen mooi maar ook nog lekker.
Het was een gezellige meeting, op naar de volgende (@ cvegreen misschien kun je de volgende meeting in België regelen).

@ iedereen CU next time.
 
D

Deleted member 1943

jaja mensen de meeting was zeer geslaagd. Goed georganiseerd Hetzer!!!!!! Het was een erg leuke route om te rijden.
En top dat er zoveel mensen zijn opgekomen!!!!
En dan het weer nog dat maakte het ook alleen maar leuker!!!!
En tot slot nog wat lekkere en mooie gebakjes en de goodies waren ook erg leuk!
Wij vonden het erg leuk :xyxthumbs::xyxthumbs::473:
 

TDI_DSG

Senior Member
De meeting was zeer geslaagd. Het was voor mij de eerste keer maar erg leuk! Prima organisatie, leuke tocht (leuk om zo'n sliert skoda's te zien rijden en het bleef erg goed bij elkaar) en aan het einde nog een leuke attentie! Vepreda uiteraard ook bedankt voor de ontvangst met koffie en gebak...
 
Wat een leuke dag! Het was erg gezellig en leuk om iedereen eens in het echt te ontmoeten. Dit smaakt absoluut naar meer (ook die lekkere en leuke gebakjes!) Hetzer, bedankt voor de organisatie! De route was erg leuk, reed voor Henk/Bothje de hekkensluiter en we moesten af en toe wat stoplichttijd inhalen, maar het was werkelijk niet te missen, met zo'n grote sliert Skoda's!

Nu hoef ik alleen nog maar te bedenken waar die haken nou toch voor dienen? Het zal toch niet bedoeld zijn om twee Skoda-fietsen aan elkaar te haken?

Ik ga straks nog even kijken wat ik voor foto's heb gemaakt, moet eerst nog wat klussen hier.
 

jaspernl

Actief lid
@Hetzer: Veel dank voor de gezellige dag. Het was voor mij de eerste keer, en het was best een eid rijden, maar het was het waard.
Erg leuk om wat gezichten bij de namen op het forum te zien!!
Ik ga s even foto's bekijken nu. De foto's die ik zelf gemaakt heb, zijn de moeite van het uploaden niet waard...


ps1: @vanInkel: Ik moest bijtijds weer terug... Sorry dat we niet samen terug zijn gereden. Ik zag je ook zo snel niet meer, vandaar...

ps2: Zo'n dagje helpt lekker met inrijden. Teller met 335 km opgehoogd tot 850... 7.9 l/100km. Lijkt me netjes voor de 1.6 tt, toch? (op benzine, nog, dat wel)
 

nemo

Senior Member
Leuke foto's. Zit hier echt flink te balen dat ik er niet bij was.

Vraag me wel af van wie die 'kwijl'(mooie) allianz-octi is.

Wanneer is de volgende meeting?
 

van inkel

Forumguru
jaspernl;97584 ps: @vanInkel: Ik moest bijtijds weer terug... Sorry dat we niet samen terug zijn gereden. Ik zag je ook zo snel niet meer zei:
Geen probleem, Cu next time. en misschien wel eerder in katstown.:D
 
Bovenaan Onderaan