Skoda Meeting/toertocht Voorne-Putten eind 2008

Fabia

† In Memoriam
Nu hoef ik alleen nog maar te bedenken waar die haken nou toch voor dienen? Het zal toch niet bedoeld zijn om twee Skoda-fietsen aan elkaar te haken?

Die tas kan je aan het winkelwagentje van de supermarkt hangen en dan na de kassa je boodschappen in doen, los klikken en dan in de auto leggen. Simply clever!!!
 

Sportline

Senior Member
Moi jongs, ook ik ben weer heelhuids thuis gekomen na een rit van 2,5 uur rijden. Kheb lekker door kunnen rijden ondanks de regen en de kleine opstoppingen rond Arnhem. Al met al vond ik het ook een geslaagde dag alleen de rit door de dorpjes vond de auto minder leuk. Dat gehobbel en dat bruggetje in de haven..... Als VW125 was geweest met zijn extreem verlaagde O2 dan hadden we mooie foto;s kunnen maken denk ik. Maar goed, HetSzer ;) super bedankt voor de goodies en voor de mooie dag!
 

Hetzer

Forumguru
Vraag me wel af van wie die 'kwijl'(mooie) allianz-octi is.

Wanneer is de volgende meeting?

die is van maarten2xrs, er zijn van deze O-1 RS WRC-editie, maar 100 gebouwt door Skoda, dus redelijk uniek, en een echte blikvanger ,ik was dan ook blij dat Maarten weer van de partij kon zijn!!
 

Bijlagen

  • DSCF0426_(Medium).JPG
    DSCF0426_(Medium).JPG
    67,4 KB · Weergaven: 12

plaza

Forumguru
Wat een leuke dag! Het was erg gezellig en leuk om iedereen eens in het echt te ontmoeten. Dit smaakt absoluut naar meer (ook die lekkere en leuke gebakjes!) Hetzer, bedankt voor de organisatie! De route was erg leuk, reed voor Henk/Bothje de hekkensluiter en we moesten af en toe wat stoplichttijd inhalen, maar het was werkelijk niet te missen, met zo'n grote sliert Skoda's!

Nu hoef ik alleen nog maar te bedenken waar die haken nou toch voor dienen? Het zal toch niet bedoeld zijn om twee Skoda-fietsen aan elkaar te haken?

Ik ga straks nog even kijken wat ik voor foto's heb gemaakt, moet eerst nog wat klussen hier.


Hallo SKODA fans,

Allereerst even de credits naar de organisator "Hetzer "
Alles was tot in de puntjes geregeld.
Ik vond het een leuke en geslaagde middag.
Nou weet je het gezicht bij de leden, das toch wel grappg.

groeten
 

Fabia

† In Memoriam
die is van maarten2xrs, er zijn van deze O-1 RS WRC-editie, maar 100 gebouwt door Skoda, dus redelijk uniek, en een echte blikvanger ,ik was dan ook blij dat Maarten weer van de partij kon zijn!!

Ik vind het echt een hele gave auto. Ik heb 'm een paar keer door Vlaardingen zien rijden.
 
Aha! Ik wist dat het iets slims was! Ik kon me niet voorstellen dat het een onnadenkende actie was zo van gooi er maar wat haken op. Maar ik zat al een half uur te zoeken naar stukjes Skoda waar die haken op passen. Niet dus... Behalve de ogen achter de achterbank, maar ja, dan kun je maar een haak gebruiken.

Schouder gaat niet zo goed, helpt natuurlijk ook niet dat ik net ondersteboven de kabelboom van de vaatwasser heb vervangen. Jeetje, wat een hoop schroeven zitten er in zo'n ding. Maar goed, ik ga smeren en dan komt het vast weer goed...
 

Vacaro

Senior Member
Allereerst Hetzer bedanken voor de goede organisatie en keuze van locaties, super gewoon.
Bothje ook bedankt voor het gebak was ni alleen mooi en origineel maar ook lekker.
Tevens zijn de goodies ook een welcome verassing geweest.
Vond het een leuke dag die snel voorbij was, en dan nog zelfs ni met iedereen kunnen praten.

Ga nog wel een kleine souvenir uit Nederland krijgen denk ik, ben via kleine binnendoor wegeltjes naar huis gereden en ben geflitst toen ik +/-50km/h reed waar 30 mocht.
Heb duidelijk zien flitsen en was de enige daar, weet ni wat ik mag verwachten van bedrag.

Zijn nog via hekelingen gereden en met een veerboot de Spui overgestoken, mijn zoon was onder de indruk, en zal onze foto's ook op net zetten, althans proberen.

Alvast aan iedereen bedankt voor de fijne dag en volgende keer zet ik weer alles op alles om er bij te zijn.
 

Bothje

Heel gewoon lid
@ Hetzer: bedankt voor het iniatief en de organisatie. was eigenlijk nog te kort om met iedereen de eigen wagen door te praten :1819:
Blijft er zeker nog wat over voor een volgende keer ....

Mijn dochter bloost :blush: nog van de complimenten :worshippy: die ze voor haar taartjes mocht ontvangen. Foto's van de taartjes zijn ook op haar taartforum geplaatst en daar ook complimenten en mensen die daar van daan naar het Skodaforum komen :super:
 

Hetzer

Forumguru
Ga nog wel een kleine souvenir uit Nederland krijgen denk ik, ben via kleine binnendoor wegeltjes naar huis gereden en ben geflitst toen ik +/-50km/h reed waar 30 mocht.
Heb duidelijk zien flitsen en was de enige daar, weet ni wat ik mag verwachten van bedrag.
Leuk dat je zoon het ook naar ze zin heeft gehad !!
Er staan inderdaad wel een aantal flitskasten op de zuiderlijke eilanden maar ik dacht dat de meeste op 50 of 80 km zijn afgesteld, niet op 30, dus mocht je de bon krijgen dan zal waaarschijnlijk net boven de 50 hebben gereden


@ Hetzer: bedankt voor het iniatief en de organisatie. was eigenlijk nog te kort om met iedereen de eigen wagen door te praten :1819:
Blijft er zeker nog wat over voor een volgende keer ....

We zijn er nu wel achter dat je de grootste opkomst krijgt als je een meeting organiseerd met iets extra's , dus niet alleen statisch op een p-plaats, maar met een tour-tocht(je), en de mogelijkheid om iets te bezoeken (tuningsbedrijfje,Pon, dealer )..
eens kijken wie er nu wat contacten heeft met zijn dealer om wat te organiseren, ik zou toch ook wel eens willen kijken in een "andere" keuken.....
Of we kunnen iets doen in de zomer met een BBQ, en iedereen wat meenemen, en dan gaan met die banaan
En als er niemand het stokje opgaat pakken , ben ik genoodzaakt het de volgende keer weer te doen, alleen dan hebben de mensen uit het hoge noorden weer pech!!!!!!!!!!!!!!
Er komt het komend jaar nog genoeg om een meeting om te organiseren, bijvoorbeeld facelift van de O-2, de S-2 Combi, de Feestelijk opening van het nieuwe pand van Vepreda, enz enz,
 
Bovenaan Onderaan