Skoda Meeting/toertocht Voorne-Putten eind 2008

Sportline

Senior Member
Ooee spannend, nog 1 nachtje en dan de meeting! Haha ben net terug van een weekje weggeweest met de vrachtwagen. Zo snel ff douchen en dan gouw naar bed toe, morgen ben ik rond 8 uur in Zutphen waar ik met MrBeeswax heb afgesproken. Wij zullen samen naar Nijmegen rijden. Weet iemand misschien op dit late tijdstip waar dat ook al weer was bij Nijmegen bij een pompstation of zo iets... Tot morgen allemaal en hopen op goed weer!!

plaza

Forumguru
Ooee spannend, nog 1 nachtje en dan de meeting! Haha ben net terug van een weekje weggeweest met de vrachtwagen. Zo snel ff douchen en dan gouw naar bed toe, morgen ben ik rond 8 uur in Zutphen waar ik met MrBeeswax heb afgesproken. Wij zullen samen naar Nijmegen rijden. Weet iemand misschien op dit late tijdstip waar dat ook al weer was bij Nijmegen bij een pompstation of zo iets... Tot morgen allemaal en hopen op goed weer!!

Tot morgen allemaal.

Vacaro

Senior Member
Owkee tot morgen, zal er zijn, paarden worden gereden, vrouw word naar werk gedaan, dus ik kan komen. Auto getankt en gepoetst, al is die al terug vuil, kijk maar wat een vuil weer buiten, maar dat gaat de pret ni drukken....

Ik weet wat je bedoelt, dat zou ook goed kunnen. Of we spreken af bij Kralingse Veer, bij de Bouwman (http://www.boumanmeubelen.nl/). Een hele grote meubelzaak met een redelijk groot parkeerterrein. Dat is dan afslag Kralingse Veer en dan de eerste afslag rechts. Kan niet missen. Kunnen we gelijk in optocht langs Rijnwoud.
Heej Fabia (en anderen?) Morgen 11:00 bij Bouwman? Realiseer me net dat we nog niets definitiefs hadden afgesproken.

Heb ik nog net tijd voor een snelle afsopping. Ben vanmorgen van de trap geduveld: alles doet zeer, dus ik ga niet uitgebreid wassen (ook zonde van de moeite, als ik zo naar buiten kijk)...

Volgens mij gaan wij elkaar makkelijk herkennen. De rest durf ik zo niet te zeggen...

Fabia

† In Memoriam
Is goed, ga daar wel op tijd geraken. Ga nog ff snel poetsen want m'n knorretje ziet er niet uit.

Hetzer

Forumguru
tot straks, allemaal!!!!!!!!!!!. en de zon begint ook een klein beetje door de bewoking heen te komen!!!!!!!!

Heb net nog even de route aangepast, ze hadden toch weer een cruciaal kruispunt afgesloten,

dus mensen neem aub een pen mee, dan kun je de aanpassingen handmatig op de route aanbrengen

p.s laten we de foto's van de meeting maar in een ander draadje plaatsen, anders word dit draadje wel erg lang!!!!!!!!!!..

Red Devil

Actief lid
KUT KLOTE FUCK!!!!

ik kan niet komen!:disc:

de fabia heeft problemen:S met koelvloeistof, hij is zo lek als een zeeef volgens mij:S
KUT!
ik baal hier echt van! sorry jongens!

het enigste voordeeel is dat ik nu bij de muziek vereniging mee kan lopen met sinterklaas intocht..

maken jullie wel foto's zodat ik het toch nog een beetje kan meebeleven!?

gr Gert-Jan

kon er dus vandaag niet bij zijn, toen ik op het punt stond te vertrekken met mijn zoontje horden we dat Sinterklaas aankwam in Rotterdam. Mijn zoontje ging liever naar sinterklaas dan naar Vorne Putten. En ik kan het hem niet kwalijk nemen gezien zijn leeftijd (4 jaar).

Ik hoop er een volgende keer toch echt bij te zijn, voor niets gister m'n O1 nog ff gepoetst. (is natuurlijk noit voor niets maar toch....)

hoop dat jullie veel plezier hebben gehad

nemo

Senior Member
Wat lief van je! Heb ik zo'n goede indruk gemaakt vorig weekend??
Het was trouwens druk op mijn werk vandaag. Gelukkig maar, want als ik had zitten niksen was ik echt boos geworden dat ik niet naar de meeting had kunnen komen.

Maar vertel dan, was het gezellig en hebben jullie mooie foto's gemaakt en een leuke route gereden?

Wallie

Lid
Ben net thuis, was erg leuk en gezellig :) Hetzer, bedankt voor de organisatie en goodies! De Superb staat naast m'n Fabia in de kast ;)

Volgende keer ben ik weer van de partij :)

Fabia

† In Memoriam
Wat lief van je! Heb ik zo'n goede indruk gemaakt vorig weekend??
Het was trouwens druk op mijn werk vandaag. Gelukkig maar, want als ik had zitten niksen was ik echt boos geworden dat ik niet naar de meeting had kunnen komen.

Maar vertel dan, was het gezellig en hebben jullie mooie foto's gemaakt en een leuke route gereden?

Ik had eigenlijk verwacht je nog langs te zien scheuren :winkie:

Fabia

† In Memoriam
Hetzer nog bedankt voor de leuke dag. Het was een hele leuke route om te rijden. Ik reed bijna achteraan en al die Skoda's voor je was een leuk gezicht. Je zag ook mensen kijken van wat is dat. Henk (Bothje) bedankt voor het lekkere gebak. Ik vond het erg gezellig om er bij te zijn, was toch een fijne afleiding. Ook iedereen bedankt voor alle opmerkingen en schouderklopjes. Helaas heb ik geen foto's want de batterij was leeg. Ik had vanochtend snel de camera gepakt en niet aan de batterij gedacht.

Bovenaan Onderaan