Skoda Meeting/toertocht Voorne-Putten eind 2008

Tallguy

Forumguru
Je zou kunnen proberen een rollerbank bedrijf te zoeken die het leuk vindt om tegen een gereduceerd tarief wat auto's te willen testen op vermogen/PK. Misschien vooral leuk voor de getunede Skoda's (hoewel die het waarschijnlijk al weten).

Ander idee is om te proberen er een jaarlijks terugkerend event van te maken. De zoveelste zondag van mei ofzo met de hele bubs een teamuitje.
 

Exciter

Administrator
Ietswat later (ik blijf maar druk), maar toch.

Allemaal onwijs bedankt voor deze leuke dag. 5 jaar geleden had ik nooit gedacht, dat het zo leuk zal worden bij het Skodaforum.

Een speciaal compliment naar Hetzer, voor het perfect regelen van deze meeting. Goed werk!

Tweede speciaaltje voor Bothje en zijn hele familie, voor de taart en alle geduld.

Ook een knipoog naar Vepreda autostudio voor de koffie en de goodies. Alleen champagne miste ik nog...

Maar een hele bijzondere dank gaat naar alle leden van het forum. Ook die niet zijn geweesd. Want iedereen is hier een deel van het geheel en alleen vanuit het geheel kan zo een mooie actie ontstaan. Ik heb er zelf niets aan hoeven doen. Oh ja wel, tanken/wassen...

Skodaforum.nl, bedankt!
 

Rolle

Senior Member
Hoi allemaal,

Zag er gisteren precies superleuk uit. Heb wel spijt dat ik (we) er niet bij kon(den) zijn. Maar ja de kleine spruit die we verwachten in januari heeft nu toch al een parkje, bedje, autostoel, .....
Kruipt ook wel in je kleren hoor zo een geboortelijst leggen.

Ik beloof dat ik volgende keer mijn best zal doen om er bij te zijn (als het niet te ver weg is :xyxthumbs:).
 

Hugo1973

Actief lid
Ik vond het echt heel erg gezellig!!! Mijn eerste meeting is me uitstekend bevallen; een leuke rondrit, gezellige mensen en heerlijk gebak :)

Helemaal goed dus. En dan als klap op de vuurpijl ook nog een aantal leuke goodies. :489:
 

nemo

Senior Member
hee Michiel, wat leuk dat je weer eens langs komt. ik lees dat het daar koud is, kun je daar ook skiën? veel plezier verder!
 

Gieliovd

Forumguru
Off topic: ja, je kunt hier nog wel skiën op een aantal bergen met eeuwige sneeuw. Niet gedaan, te duur allemaal!

Tis wel koud ja momenteel! Ik zit buiten te internetten, graad of 5? BRRRR.

Afgelopen dagen 25 graden. Er was zelfs dik 30 gemeten ergens!

NZ is zo wisselend als het humeur. Four seasons in one day: klopt als een bus!
 

JeeWee

Actief lid
Zo, inmiddels ook weer helemaal 'bij'. Zoals al vele malen voor mij beschreven: wat een top-dag!!! Prachtige locatie, lekker O.H.'en over onze Skoda's, een heerlijke rit (met inderdaad prachtige vergezichten van een lint met Skoda's over dijkjes en het grootste deel van de tocht genieten van Maarten's O1 WRC die voor me reed), lekkere koffie, gebak dat eigenlijk te zonde is om op te eten en leuke 'goodies'. In één woord: geweldigenoten ;).

Complimenten aan Hetzer, Bothje (je dochter, eigenlijk ;)) en aan alle aanwezigen!
 
Aha! Ik wist dat het iets slims was! Ik kon me niet voorstellen dat het een onnadenkende actie was zo van gooi er maar wat haken op. Maar ik zat al een half uur te zoeken naar stukjes Skoda waar die haken op passen. Niet dus... Behalve de ogen achter de achterbank, maar ja, dan kun je maar een haak gebruiken.
Update: Nou, het werkt als een speer! En wat nog handiger is: Als ik links en rechts in de achterbak een grote boodschappentas aan de zijhaken heb hangen, kan ik dit tasje precies ertussen hangen, met de haken weer in de boodschappentassen. Clever!
 

maarten2xrs

Senior Member
Hetzer, sorry voor de late reactie (druk) maar alsnog bedankt voor het organiseren van
de tour tocht, maar ja kan ook niet anders met je beroep (planner),
groetjes maarten.
 

Falcon

Donateur
Helaas door het plotseling overlijden van een familielid niet kunnen komen. Ik heb wel wat gemist zie ik.
 
Update: Nou, het werkt als een speer! En wat nog handiger is: Als ik links en rechts in de achterbak een grote boodschappentas aan de zijhaken heb hangen, kan ik dit tasje precies ertussen hangen, met de haken weer in de boodschappentassen. Clever!
Als ik dan toch foto's aan het posten ben:
Hier de clevere boodschappentas.
clevere boodschappentas.jpg
 

JeeWee

Actief lid
Hmmm, òf ik ben niet zo clever, òf mijn exemplaar had een klein defectje, maar na het eerste gebruik is ie helaas al onbruikbaar geworden :(

Na het doen van de boodschappen heb ik in mijn winkelwagentje gehangen, en de boodschappen er in geplaatst. Mooi opgestapeld, en niet er in gesmeten. Na het afrekenen voorzichtig met eerst mijn duim en later de hele hand geprobeerd de klem van de rand van het winkelwagentje omhoog te duwen. Uiteindelijk schoot ie los, en niet alleen van het winkelwagentje..... Het latje in de tas waar de klem aan vast zit brak in tweeen en de klem belandde voor de neus van een behoorlijk geschrokken caissière. Die dacht dat ze in een schietpartij in Irak of Afghanistan was beland.....

Als boodschappentas is ie nog prima bruikbaar, maar de extra mogelijkheden zijn nu onbruikbaar. Toch jammer dat ik mijn eigen kracht niet ken ;)
 
Bovenaan Onderaan