Skoda Meeting/toertocht Voorne-Putten eind 2008

Zolang je Skoda niet total loss is, bij ziekte of een familiecrisis hebt is er geen reden om niet te komen.
We kunnen er ook een dwangsom op leggen...

BTW: Je zult nu maar als bold staan aangemerkt. Als de leveringsvoorwaarden door een leverancier worden aangepast heb je toch altijd recht op opzeggen zonder dat je ergens aan gehouden wordt?

Wallie

Lid
Zullen we hier weer een beetje ontopic gegaan, voor we helemaal afdwalen tot middeleeuwse lijfstraffen? ;)

Jeetje, ik lees 1 dag het forum niet (jaja, sorry) en BOEM! Twee bladzijdes berichten erbij. Ik ben overigens Maagd... En Nemo, op het moment van mijn schrijven nog precies 30...

Exciter

Administrator
En dat on topic verhaal, lukt dat nog?
Een jonge single meid op het forum, en niets gaat hier nog over auto's :winkie:

ik heb er zin in! Ik moet daarvoor nog even langs de garage, kijken of ik voor de meeting (jaja on-topic) nog cruise-controlen een leren stuur in laat bouwen of dat ik zelf Lambo-deuren ga monteren...:D In ieder geval iets nieuws op de meeting...

D

Deleted member 1943

hoeveel auto's komen er die gechipt zijn? ben ik wel reuze benieuwd naar!

wij hebben zin in de 15 e:yeah:

nemo

Senior Member
En dat on topic verhaal, lukt dat nog?
Een jonge single meid op het forum, en niets gaat hier nog over auto's :winkie:

Ik was niet over sterrenbeelden begonnen hoor!!! Ik krijg overal maar de schuld van :2133:

Ik wil best over auto's praten, maar dan gaat het al gauw over
a) het gekraak van mijn auto
b) dat mijn auto niet zo lekker start als ie warm is
c) dat ik op dit moment eigenlijk veel meer aan motorrijden denk!

ZeroNRG

Senior Member
wat een offtopic verhaal hier....

maar zie er echt naar uit, helaas nog 1 maandje wachten maar dat komt helemaal goed.
Vepreda zal het wel jammer vinden dat de zwarte kentekenplaathouders er niet meer opzitten (die met Vepreda erop), blijkbaar waren die te erg beschadigd na de aanrijding.

zijn er nog meer mensen die vanaf "den Haag" gaat tuffen richting de verzamel locatie?

ZeroNRG

Senior Member
Jippie ik kan weer on-topic!
Ik kom vanuit Zoetermeer! Moet ik ff zwaaien als ik je bij Delft inhaal?

Voorne-Putten is onderhand een thuiswedstrijd, opgegroeid in de Hoekse Waard. Met een beetje mooie dag is het mooi vertoeven daar, leuke foto locaties :) Het is te hopen dat het gewoon normaal nederlands weer zal worden. Anders loop ik m'n camera constant bij te stellen :ahum:

nemo

Senior Member
Voorne-Putten is onderhand een thuiswedstrijd, opgegroeid in de Hoekse Waard. Met een beetje mooie dag is het mooi vertoeven daar, leuke foto locaties :) Het is te hopen dat het gewoon normaal nederlands weer zal worden. Anders loop ik m'n camera constant bij te stellen :ahum:

Maar ff over dat "uit Den Haag". Ik heb geen idee waar de meeting is, kan ik achter jou aan rijden??

Bovenaan Onderaan