Skoda Meeting/toertocht Voorne-Putten eind 2008

Wallie

Lid
je eigen chick of een vrijgezel? Vrijgezel zou wel handig zijn voor de andere :D

!edit
@wallie:
Als je toch naar die meeting gaat, ik kom langs nijmegen...iets afspreken? Kunnen we er samen naartoe rijden...
M'n eigen chick ;)
Is prima hoor, samenrijden, ik rij dus vanuit Nijmegen, over de A15, moeten we tegen die tijd maar wat afspreken. Het shell tankstation op de A15 (eerste tankstation dat je tegenkomt vanuit Nijmegen), lijkt me wel een mooi punt.
 

Hetzer

Forumguru
heel goed mensen!!!!!!!, eerst met een kleine colonne naar de rendev-Vous, en daarna met z'n allen in een lange rij naar vepreda!!!!!!!
 
We moeten wel uitkijken dat niet iedereen de Skoda rijder gaat volgen. Anders staan we in de file van de Rendez-Vous naar de dealer...
 

ZeroNRG

Senior Member
ik bij deze ook maar even bevestigen :tongue:

heb de afgelopen paar dagen alleen maar op onze colo gehangen dus weinig van de buitenwereld gezien :( maar ik ben erbij :D

Hetzer, update jij de lijst?
 
D

Deleted member 1943

hoeveel chickies gaan er mee anders is het zo lullig voor mijn chikie :24:
 

Hetzer

Forumguru
update!!!!!

1. Hetzer (Roomster)
2. CGO (Leon SportStyle)
3. Stefan1 (F-1)
4. Fabia (F-2)
5. Falcon (O-2)
6. plaza ( O-2 RS)
7. Bothje (Roomster)
8. JeeWee ( O-2)
9. Red devil (F-1)
10. Maarten2xrs (O-1 RS)
11. Mike4066 (O-2 Scout)
12. Skoda4x4 (O-2 4x4)
13. MrBeeswax (F-1)
14. hstruyk (O-2)
15. Wallie (F-2)
16. Jeroen Doli (VW Transporter, Kever)
17. van Inkel (O-2)
18. ZeroNRG (O-2)

19. Nemo ? (F-1)
20. Purk ? (O-1)
21. vw125 ? (O-2)
22. Hugo1973? (O-2)
23. JASPERnl ? (Roomster)
24. ArnoudBM ? (F-2 )
25. Sportline ? (Felicia)
26. Elwin ? (F-1)
 

nemo

Senior Member
Oh jee nu stel je wel een persoonlijke vraag hoor!
Stel dat ik nu antwoord op je vraag, dan geef ik wel makkelijk mijn leeftijd. Er is namelijk wel eens een discussie/vraagstuk over mijn leeftijd geweest! Maar vooruit, het is hier toch al ergens op het forum te vinden: ik ben geboren in 1986!
 

nemo

Senior Member
Daar geloof ik echt niet in!! Maar voor de mensen die dat wel doen: mijn sterrenbeeld is boogschutter.
 
Bovenaan Onderaan