Skoda Meeting/toertocht Voorne-Putten eind 2008

Hetzer

Forumguru
ben nog met m'n meissie "in onderhandeling". Daarbij is de planning voor de roomster dattie in de week van 6 november afgeleverd gaat worden. Hopen dat het met gasinbouw allemaal ok gaat... Dus het wordt sowieso krap.


Met je passat ben je ook welkom hoor!!!!!!!!!!!!!!, en je meissie kun je gewoon meenemen maak je er gelijk een leuk dagje uit van.
 

nomad

Senior Member
inderdaad helaas, dat had wel zo mooi geweest voor de Octavia Scout bezitters van het forum!!!!, nee de Rendez-Vous gaat plaats vinden op de strandweg 4 nabij het auto-strand, jouw wel bekend neem ik aan!!!!!!!!

Oh bij de strandtent... Ja daar is wel plek op de parkeerplaats.
 
Voor de eerste keer (jaja) in mijn leven ga ik naar een meeting en ben dus bij deze zeker van de partij! (kunnen jullie meteen mijn mooie filtertje bekijken...!)
 

Falcon

Donateur
Hey een Skoda Meeting!

Lijkt mij gezellig om ook te komen. Nu zit ik wel op een afstand van 3 uren rijden (Leeuwarden). Maar ach wat the heck.. ik kom ook :)

Lol.. heb je straks een file van Skoda-rijders voor Voorn ;)
 

jaspernl

Actief lid
Met je passat ben je ook welkom hoor!!!!!!!!!!!!!!, en je meissie kun je gewoon meenemen maak je er gelijk een leuk dagje uit van.

Een passat is toch geen skoda....
Nee... Als ik m'n Roomster op 15/11 nog niet heb zal ik er pas in 2009 bij zijn...
En uiteraard vind ik het zelf ook leuk als m'n meisje meegaat. Ik zit alleen ook nog met 2 kleine grote mannen (3,5 en 8 maanden). En dat maakt zo'n dag wat lastiger... Maar zeker mogelijk hoor!
Zoals gezegd: áls ik de roomster dan heb, ga ik het zeker proberen!!
 

JeeWee

Actief lid
Goed idee, goed initiatief, klinkt als een leuke omgeving (heb eigenlijk geen idee, ben nog nooit in de burt geweest :eek:), dus ik kom graag!
 

Fabia

† In Memoriam
Een passat is toch geen skoda....
Nee... Als ik m'n Roomster op 15/11 nog niet heb zal ik er pas in 2009 bij zijn...
En uiteraard vind ik het zelf ook leuk als m'n meisje meegaat. Ik zit alleen ook nog met 2 kleine grote mannen (3,5 en 8 maanden). En dat maakt zo'n dag wat lastiger... Maar zeker mogelijk hoor!
Zoals gezegd: áls ik de roomster dan heb, ga ik het zeker proberen!!

Anders kijk je de dealer toch ff lief aan of íe niet nog een RR over heeft voor het weekend. Je zegt dat je dan een hele belangrijke Skoda meeting hebt en dat je daar graag in een Skoda naar toe wilt.
 

jaspernl

Actief lid
Anders kijk je de dealer toch ff lief aan of íe niet nog een RR over heeft voor het weekend. Je zegt dat je dan een hele belangrijke Skoda meeting hebt en dat je daar graag in een Skoda naar toe wilt.

Dat zijn de betere proefritjes... :1761::yeah:
 

Hetzer

Forumguru
Deelnemers Meeting:

*maximaal 25 ivm de Goodies
? ondervoorbehoud

_________________
1. Hetzer
2. CGO
3. Stefan1
4. Fabia
5. Nemo
6. plaza
7. Bothje
8. JeeWee
9. Red devil
10. Maarten2xrs
11. Mike4066
12. Skoda4x4
13. MrBeeswax
14. van Inkel?
15. ZeroNRG?
16. JASPERnl?
17. Wallie?
18. Sportline?
19. Elwin ?
20. Jeroen Doli ?
21. vw125 ?
22. Hugo1973?
23.
24.
25.


__________________
 

Hetzer

Forumguru
Deelnemers Meeting:

*maximaal 25 ivm de Goodies
? ondervoorbehoud

_________________
1. Hetzer
2. CGO
3. Stefan1
4. Fabia
5. Nemo
6. plaza
7. Bothje
8. JeeWee
9. Red devil
10. Maarten2xrs
11. Mike4066
12. Skoda4x4
13. MrBeeswax
14. hstruyk
15. ZeroNRG?
16. JASPERnl?
17. Wallie?
18. Sportline?
19. Elwin ?
20. Jeroen Doli ?
21. vw125 ?
22. Hugo1973?
23. van Inkel?
24. ArnoudBM
25.


__________________
 
Kom op jongens, nog maar 2 plaatsen!! Ik zie graag nog 2 Superbs verschijnen :D
Hmmm, als je met een verrekijker naar mijn fabia kijkt, lijkt ie misschien wel groter...

He, ik probeer te komen. Weet het nog niet zeker, want ik heb later op de dag nog een afspraak staan, waarvan ik nog niet weet waar en hoe laat (lekker handig). Maar als het past, dan ga ik ervoor. Capelle - Voorne is tenslotte goed te doen.
 

Wallie

Lid
Ik ga zeker mee! Nou ja, tenzij er gekke dingen tussendoor komen, dusse, nieuwe lijst:

Deelnemers Meeting:

*maximaal 25 ivm de Goodies
? ondervoorbehoud

_________________
1. Hetzer
2. CGO
3. Stefan1
4. Fabia
5. Nemo
6. plaza
7. Bothje
8. JeeWee
9. Red devil
10. Maarten2xrs
11. Mike4066
12. Skoda4x4
13. MrBeeswax
14. hstruyk
15. ZeroNRG?
16. JASPERnl?
17. Wallie
18. Sportline?
19. Elwin ?
20. Jeroen Doli ?
21. vw125 ?
22. Hugo1973?
23. van Inkel?
24. ArnoudBM
25.
 

Fabia

† In Memoriam
Hmmm, als je met een verrekijker naar mijn fabia kijkt, lijkt ie misschien wel groter...

He, ik probeer te komen. Weet het nog niet zeker, want ik heb later op de dag nog een afspraak staan, waarvan ik nog niet weet waar en hoe laat (lekker handig). Maar als het past, dan ga ik ervoor. Capelle - Voorne is tenslotte goed te doen.

Zullen we in een mini kolone naar de meeting rijden?
 
D

Deleted member 1943

Zullen we in een mini kolone naar de meeting rijden?


als we dat gaan doen doe ik mee het ligt voor mij op de route om naar jou toe te rijden fabia. Ik kom van schoonhoven af en daarvan naar rotterdam dus vandaar.

Het lijkt me wel leuk ja!
 

Hetzer

Forumguru
Deelnemers Meeting:

*maximaal 25 ivm de Goodies
? ondervoorbehoud

_________________
1. Hetzer
2. CGO
3. Stefan1
4. Fabia
5. Nemo
6. plaza
7. Bothje
8. JeeWee
9. Red devil
10. Maarten2xrs
11. Mike4066
12. Skoda4x4
13. MrBeeswax
14. hstruyk
15. Wallie
16. JASPERnl?
17. ZeroNRG?
18. Sportline?
19. Elwin ?
20. Jeroen Doli ?
21. vw125 ?
22. Hugo1973?
23. van Inkel?
24. ArnoudBM?
25.
 
Bovenaan Onderaan