Skoda Meeting/toertocht Voorne-Putten eind 2008

nemo

Senior Member
Ik heb mijn rooster nog niet!!! Maar ik verwacht wel te kunnen, dus er is nog hoop!
 
D

Deleted member 1943

Schrijf mij er ook maar bij! De eerste echte skoda meeting voor mij ik heb er zin in!

tot de 15e
GR stefan

ps. Ik hoop hem voor die tijd nog gechipt te hebben.
 

Hetzer

Forumguru
deelnemers 15 november 2008
?= ondervoorbehoud
__________________
1. Hetzer
2. CGO
3. Stefan1
4. Fabia
5. Nemo
6. Hugo1973?
7. Bothje?
8. Wallie?
9. Sportline?
10. Red devil?
11. van Inkel?
12. ZeroNRG?
13. JASPERnl?
14. Marco02?
15. Maarten2xrs?
16. Elwin ?
17. Jeroen Doli ?
18. vw125 ?
19. plaza ?
 
__________________
1. Hetzer
2. CGO
3. Stefan1
4. Fabia
5. Nemo
6. Hugo1973?
7. Bothje?
8. Wallie?
9. Sportline?
10. Red devil?
11. van Inkel?
12. ZeroNRG?
13. JASPERnl?
14. Marco02?
15. Maarten2xrs?
16. Elwin ?
17. Jeroen Doli ?
18. vw125 ?
19. plaza ?
20. Mike4066
__________________
 

Vacaro

Senior Member
Volgens mappy moet ik in Hekelingen een overzet boot nemen komende vanuit Antwerpen. klopt dit of kan ik via een andere route toch ergens een brug of tunnel nemen om in Spijkennisse te geraken. Ik moet dat weekend ni werken, dus probeer te komen als geen familiale verplichtingen mij beletten. Afstand is maar +/-80km voor mij.
 

nemo

Senior Member
Wat een hoop mensen die op de lijst staan met een vraagteken!
Ik hoop echt dat ik dat weekend niet hoef te werken, het lijkt me leuk om alle skoda's bij elkaar te zien :)
 

Bothje

Heel gewoon lid
Sta ingeroosterd in de nachtdienst net voor de meeting, maar het is zojuist gelukt om vrij te krijgen :2133:. "IJs en weder dienende" ben ik er dus .......
 

Hetzer

Forumguru
__________________
1. Hetzer
2. CGO
3. Stefan1
4. Fabia
5. Nemo
6. Hugo1973?
7. Bothje
8. Wallie?
9. Sportline?
10. Red devil?
11. van Inkel?
12. ZeroNRG?
13. JASPERnl?
14. Marco02?
15. Maarten2xrs
16. Elwin ?
17. Jeroen Doli ?
18. vw125 ?
19. plaza ?
20. Mike4066
21. Skoda4x4
__________________

Skoda4x4 ,Dat kan je kunt bij hekelingen met het pontje naar Spijkenisse, je kunt ook gewoon via de snelweg komen..
Het was ook mijn bedoeling dat er dit keer ook wat meer Vlaamse deelnemers kunnen komen, Antwerpen-Rotterdam is natuurlijk niet heel erg ver.


Wat een hoop mensen die op de lijst staan met een vraagteken!
Ik hoop echt dat ik dat weekend niet hoef te werken, het lijkt me leuk om alle skoda's bij elkaar te zien :)

We hebben nog 4 weken, nog genoeg tijd voor mensen om zich op te geven, zou inderdaad ook leuk zijn als jij kan komen
 

plaza

Forumguru
Skoda4x4 ,Dat kan je kunt bij hekelingen met het pontje naar Spijkenisse, je kunt ook gewoon via de snelweg komen..
Het was ook mijn bedoeling dat er dit keer ook wat meer Vlaamse deelnemers kunnen komen, Antwerpen-Rotterdam is natuurlijk niet heel erg ver.




We hebben nog 4 weken, nog genoeg tijd voor mensen om zich op te geven, zou inderdaad ook leuk zijn als jij kan komen

Ik kom ook, count me in. Lijkt me hartstikke leuk.

( ik hoop alleen dat er geen onverwachte dingen gebeuren met mijn
2 bedrijven die 7 dagen in de week geopend zijn, en in mijn directe
naaste familie heb ik iemand die zeer ernstig ziek is. )
 

Bothje

Heel gewoon lid
Volgens mappy moet ik in Hekelingen een overzet boot nemen komende vanuit Antwerpen. klopt dit of kan ik via een andere route toch ergens een brug of tunnel nemen om in Spijkennisse te geraken. Afstand is maar +/-80km voor mij.
Mappy pakt de kortste route en dat is inderdaad via het veerpontje.
Waar Mappy zegt dat je richting Oud-Beijerland (veer Hekelingen) moet, blijf je rechtdoor rijden op de A29. Dan kom je vanzelf op de A15 richting Rotterdam/Europoort en zie je vanzelf afslag Spijkenisse.
Op deze zelfde snelweg A15 rechtdoor rijden richting Europoort kom je vanzelf een bordje Oostvoorne tegen waar de rendez-vous plaats is voorzien, waarvan Hetzer nog nadere gegevens bekend zal maken.
Eerder in dit draadje staat een link naar een routeplanner waar je dit zelf kan invoeren zoals bij mappy.
Zie je op 15 november :D
 

Hetzer

Forumguru
_________________
1. Hetzer
2. CGO
3. Stefan1
4. Fabia
5. Nemo
6. Hugo1973?
7. Bothje
8. Wallie?
9. Sportline?
10. Red devil
11. van Inkel?
12. ZeroNRG?
13. JASPERnl?
14. Marco02?
15. Maarten2xrs
16. Elwin ?
17. Jeroen Doli ?
18. vw125 ?
19. plaza
20. Mike4066
21. Skoda4x4
22.
23.
24.
25.
__________________
 

Red Devil

Actief lid
Ik ben er ook bij!
de red devil is dan niet meer officieel van mij, maar dan van mijn moeder, maar ik zal hem vast en zeker die dag mogen lenen;)
dus tot de 15e!
 

Hetzer

Forumguru
Ik ben er ook bij!
de red devil is dan niet meer officieel van mij, maar dan van mijn moeder, maar ik zal hem vast en zeker die dag mogen lenen;)
dus tot de 15e!

Topppie leuk dat je er weer bij bent!!!,

ik hou het op maximaal 25 personen er zullen nog wel wat mensen afvallen en er zullen er nog wel wat bij komen, ik ga uit van max 25 personen, voor zoveel personen zijn er ook de bekende Skoda Merchandise Goodies !!!!!!!!!!
 

jaspernl

Actief lid
ben nog met m'n meissie "in onderhandeling". Daarbij is de planning voor de roomster dattie in de week van 6 november afgeleverd gaat worden. Hopen dat het met gasinbouw allemaal ok gaat... Dus het wordt sowieso krap.
 

Hetzer

Forumguru
Nu ben ik als geboren Oostvoornenaar toch heel benieuwd waar je dat circus gaat laten..... Het Autostrand is al een tijdje dicht (helaas).


inderdaad helaas, dat had wel zo mooi geweest voor de Octavia Scout bezitters van het forum!!!!, nee de Rendez-Vous gaat plaats vinden op de strandweg 4 nabij het auto-strand, jouw wel bekend neem ik aan!!!!!!!!
 

nemo

Senior Member
Ik mis nog Cvegreen. Je komt toch wel?

Ik zocht zijn naam ook al in het lijstje!! Maar tot mijn verbazing stond hij er idd niet tussen. Terwijl hij zo'n groot Skodafan is!!! Hij mag niet op de meeting ontbreken!!

Dus Chris, bij deze, kom je ook?
 
Bovenaan Onderaan