Bothje
Heel gewoon lid
:xyxthumbs: Bedankt, en wij komen dan met een mooi gepoetste wagen.zaterdag 15 november. Het programma ziet er als volgt uit:

:xyxthumbs: Bedankt, en wij komen dan met een mooi gepoetste wagen.zaterdag 15 november. Het programma ziet er als volgt uit:
Ja, logisch, je kunt m met de hand duwen naar het strand. Blijft ie lekker mooi...:xyxthumbs: Bedankt, en wij komen dan met een mooi gepoetste wagen.![]()
Ik neem dan de gulden middenweg: wel wassen, niet poetsen. Kan mijn zoontje ook weer z'n zakgeld verdienen...Ik ga echt niet poetsen hoor, ik rij wel door de wasstraat![]()
Zoetermeer? Zal toch wel! Ken er persoonlijk een dozijn of zo...Briljant idee! Alleen geen idee of hier kleine kids in de buurt wonen...
Baas betaalt. Maar die gastank is gauw leeg. EN ik bedoel natuurlijk niet zozeer dat je die hele tank leegrijdt op het ritje (behalve friese- duitse-, belgische of spaanse deelnemers), maar meer dat je natuurlijk nog wel die 10 liter in je tank moet hebben!Tanken? als jou auto minder rijdt dan 1:18(voor mij: ach de baas betaald
)
Vanaf Delft-Zuid naar Oostvoorne is het +/- 43mins rijden (48 km) volgens Google
Aangezien ik er niet van houdt om hekkensluiter te zijn wil ik niet als laatste om 13:00u arriveren
Tussen 12:00-12:30u lijkt me opzich wel een redelijke tijd, betekend dus grof weg dat we 11:45 wegrijden bij Delft-Zuid.
Tanken? als jou auto minder rijdt dan 1:18(voor mij: ach de baas betaald
)
met een beetje mazzel mag ik de 15e mijn Roomster afhalen bij de dealer, en kan ik meteen door !!!
Scheelt weer poetsen... !
En is ie meteen een stukje lekker ingereden...
met een beetje mazzel mag ik de 15e mijn Roomster afhalen bij de dealer, en kan ik meteen door !!!
Scheelt weer poetsen... !
En is ie meteen een stukje lekker ingereden...
Verdaat. Veldhoven. En samen rijden lijkt me tof!Bij welke dealer ga je hem ophalen? Bij van de Akker? Dan kunnen we vanaf daar evt. samen rijden.
en mischien een klein beetje pressie...:1819:Maar het vereist mazzel en het nodige masseerwerk... :winkie: