Skoda Meeting/toertocht Voorne-Putten eind 2008

Fabia

† In Memoriam
Ik ga 's ochtends ook ff flink wassen en poetsen. Gelukkig hoef ik ook niet zo'n eind te rijden.

ZeroNRG

Senior Member
Vanaf Delft-Zuid naar Oostvoorne is het +/- 43mins rijden (48 km) volgens Google

Aangezien ik er niet van houdt om hekkensluiter te zijn wil ik niet als laatste om 13:00u arriveren

Tussen 12:00-12:30u lijkt me opzich wel een redelijke tijd, betekend dus grof weg dat we 11:45 wegrijden bij Delft-Zuid.

Tanken? als jou auto minder rijdt dan 1:18 :tongue: (voor mij: ach de baas betaald ;))

Mijn vermoeden is dat Hetzer de binnendoor route kiest, langs alle kleine plaatsjes, opzich niet verkeerd bij spijkenisse moet je toch de brug over (door de weeks is dat een crime)

Voor de mensen die de wasstraat pakken: mijn advies pak een textielwasstraat (De Walvis bijvoorbeeld)

Tanken? als jou auto minder rijdt dan 1:18 :tongue: (voor mij: ach de baas betaald ;))
Baas betaalt. Maar die gastank is gauw leeg. EN ik bedoel natuurlijk niet zozeer dat je die hele tank leegrijdt op het ritje (behalve friese- duitse-, belgische of spaanse deelnemers), maar meer dat je natuurlijk nog wel die 10 liter in je tank moet hebben!

nemo

Senior Member
Vanaf Delft-Zuid naar Oostvoorne is het +/- 43mins rijden (48 km) volgens Google

Aangezien ik er niet van houdt om hekkensluiter te zijn wil ik niet als laatste om 13:00u arriveren

Tussen 12:00-12:30u lijkt me opzich wel een redelijke tijd, betekend dus grof weg dat we 11:45 wegrijden bij Delft-Zuid.

Ja ik zal daarvoor tanken, maar dat doe ik dan hier in het dorp, niet langs de snelweg (want mijn baas betaald dus NIET).
Ik zorg dat ik zo tussen half en kwart voor 12 op Delft Zuid ben!

jaspernl

Actief lid
met een beetje mazzel mag ik de 15e mijn Roomster afhalen bij de dealer, en kan ik meteen door !!!
Scheelt weer poetsen... ! ;)
En is ie meteen een stukje lekker ingereden...

D

Deleted member 1943

ik heb hem vandaag nog gewassen maar zal hem voor de meeting nog eens even flink verwennen. En ik moet nodig eens even bij mrbeeswax onder de kap kijken. (Jij was toch degene met het open luchtfilter?):crazy:

Hetzer

Forumguru
met een beetje mazzel mag ik de 15e mijn Roomster afhalen bij de dealer, en kan ik meteen door !!!

Dat zou wel heeeeeeeeeeel leuk zijn, een splinter nieuwe auto op de meeting!!!!!

van inkel

Forumguru

Bij welke dealer ga je hem ophalen? Bij van de Akker? Dan kunnen we vanaf daar evt. samen rijden.

jaspernl

Actief lid
Bij welke dealer ga je hem ophalen? Bij van de Akker? Dan kunnen we vanaf daar evt. samen rijden.
Verdaat. Veldhoven. En samen rijden lijkt me tof!
Maar ik ben nog niet zeker dat:
1) Ik hem op 15 november heb (misschien eerder, misschien later)
2) ik kan en mag komen (drukke agenda & vrouw+2kids...)

Dus nog onder enig voorbehoud. Maar ik heb er wel al zin in, dus ik ga er zeker wel mijn best voor doen om het voor elkaar te krijgen. Maar het vereist mazzel en het nodige masseerwerk... :winkie:

Hetzer

Forumguru
Heren, Dames zijn hier nog verschuivingen in??

Deelnemerslijst

1. Hetzer (Roomster)
2. CGO (Leon SportStyle)
3. Stefan1 (F-1)
4. Fabia (F-2)
5. Falcon (O-2)
6. plaza ( O-2 RS)
7. Bothje (Roomster)
8. JeeWee ( O-2)
9. Red devil (F-1)
10. Maarten2xrs (O-1 RS)
11. Mike4066 (O-2 Scout)