Japanese Power
Donateur
Ja, we kunnen Skoda momenteel niet meer bijhoudenIk hoor net van de dealer dat de opvolger van de Karoq binnenkort ook geïntroduceerd wordt.
Ja, we kunnen Skoda momenteel niet meer bijhoudenIk hoor net van de dealer dat de opvolger van de Karoq binnenkort ook geïntroduceerd wordt.
Wel de dealer waar ik kom vertelde een maand terug dat de introductie op zijn vroegst pas rond half 2018 zal zijn.Ik hoor net van de dealer dat de opvolger van de Karoq binnenkort ook geïntroduceerd wordt.
Apart dat de 1.0 en de 1.5 hetzelfde vermogen hebbenupdate....
Bekijk bijlage 62720
Drukfoutje, zei de dealer al....Apart dat de 1.0 en de 1.5 hetzelfde vermogen hebben
Altijd weer die drukkers. Denk vooral dat de tekstschrijver van Skoda heeft zitten slapen, aansluitend de vormgever en de corrector en dan krijgt de drukker de schuld. Het is al meer dan 100 jaar zo en het zal nooit veranderen .Drukfoutje, zei de dealer al....
Niet helemaal mee eens. Ben zelf al 23 jaar vormgever en ik kijk onbewust altijd door de tekst heen tijdens de opmaak. Je staat verbaasd wat je er dan nog uithaald. Maar misschien ben ik een mierenneuker op dat gebied.De vormgever staat daar ook buiten, hoor.
Skoda Karoq vanaf prijs bekend: 28990 euro.
Zie bericht Autoweek.
Denk je werkelijk. Zoiets die je niet online. En hoe komt AW aan de prijzen. Mijns inziens gaat er even iets niet goed bij Skoda...Proefrun vd site misschien..