Skoda Fabia III - Het grote Monte Carlo Edition 2016 topic

rvbentum

Nieuw lid
Ik sta op het punt om een showroommodel montecarlo aan te schaffen. Echter voelt het niet goed om het volgende:

  1. Het schijnt standaard te zijn dat er opbervakjes onder de voorstoelen moeten zitten, zitten er niet. alleen de plu.
  2. De optie navigatie á 950e geeft in de brochure aan dat er dan ook bediening (voor tel en radio) op het stuur zou zitten, zit er bij deze niet in. de navi wel.
Ben ik te wantrouwend of kan dit wel? is er nog iets waar ik op moet letten?
 

Ridley

Forumguru
Om reden 1 zou ik het niet laten, die bakjes kosten 20€ per stuk volgens mij. Multifunctioneel stuur zou ik even in de onderhandeling gooien dan. Wellicht is dit een MC vanuit ander land geïmporteerd (nieuw) die kunnen nog wel eens andere opties hebben.
 

wattman

Senior Member
Mijn MC heeft ook geen multifunctioneel stuurwiel..
Om even terug te komen op men vorige vraag, ik vroeg of er iemand weet hoe je dat amundsen systeem kan losmaken, daar ik een achteruitrijcamera besteld heb en deze wil op aansluiten, ben zeer tevreden,maar wil het niet beschadigen..
 

Skoda Ramon 83

Forumguru
Ik sta op het punt om een showroommodel montecarlo aan te schaffen. Echter voelt het niet goed om het volgende:

  1. Het schijnt standaard te zijn dat er opbervakjes onder de voorstoelen moeten zitten, zitten er niet. alleen de plu.
  2. De optie navigatie á 950e geeft in de brochure aan dat er dan ook bediening (voor tel en radio) op het stuur zou zitten, zit er bij deze niet in. de navi wel.
Ben ik te wantrouwend of kan dit wel? is er nog iets waar ik op moet letten?


Goedemorgen.

1.Een opbergvakje is standaard alleen bij de bestuurders stoel.
Bijrijdersstoel zit inderdaad paraplu houder.
Dat had mijn Fabia MC ook ook staat in de bronchure in het enkelfout ( voorstoel )
Opberg vakje kan je zo bestellen bij de dealer voor rond de 25,-euro

2.Weet je zeker dat het een navi is.
Volgens mij zit er standaard een een scherm in alleen kleiner.
en bij het 6,5"scherm heb je navi en stuurbediening.
de meetse showmodel wagens zijn vrij kaal uitgevoerd.
teminste bij mijn dealer wel zat wel scherm in ma geen navi en geen stuurbediening nog elecktrische ramen achter en clima.
Dat vindt ik meestal jammer dan kunnen ze je allen via de folder wat laten zien maarja.
 

rvbentum

Nieuw lid
Goedemorgen.

1.Een opbergvakje is standaard alleen bij de bestuurders stoel.
Bijrijdersstoel zit inderdaad paraplu houder.
Dat had mijn Fabia MC ook ook staat in de bronchure in het enkelfout ( voorstoel )
Opberg vakje kan je zo bestellen bij de dealer voor rond de 25,-euro

2.Weet je zeker dat het een navi is.
Volgens mij zit er standaard een een scherm in alleen kleiner.
en bij het 6,5"scherm heb je navi en stuurbediening.
de meetse showmodel wagens zijn vrij kaal uitgevoerd.
teminste bij mijn dealer wel zat wel scherm in ma geen navi en geen stuurbediening nog elecktrische ramen achter en clima.
Dat vindt ik meestal jammer dan kunnen ze je allen via de folder wat laten zien maarja.


Dank voor je reactie.
Ja die bakjes zijn niet zo spannend.
Wel weet ik zeker dat er een navi inzit. Grotere scherm. Ook climate control en electrische ramen achter. Dus dat zit opzich wel goed allemaal. Mis alleen echt die bediening op het stuur. Zou dat er later in kunnen denk je?
 

TjokkePrii

Nieuw lid
Mijn MC heeft ook geen multifunctioneel stuurwiel..
Om even terug te komen op men vorige vraag, ik vroeg of er iemand weet hoe je dat amundsen systeem kan losmaken, daar ik een achteruitrijcamera besteld heb en deze wil op aansluiten, ben zeer tevreden,maar wil het niet beschadigen..
Het schijnt met een van deze sleutels te kunnen, heb ik gelezen op het Engelse forum. http://www.carinterface.nl/radio-demontage-hulpstukken/radio-demontage-hulpstuk_yt-key03

Bij mij klikken ze er ook wel in, in de onderste gleuven, maar toch blijft de unit dan nog wat vast zitten. Misschien kan jij eens proberen hoe het bij jou gaat ? Ik durf er nog niet te hard aan te trekken haha.
 

Skoda Ramon 83

Forumguru
Dank voor je reactie.
Ja die bakjes zijn niet zo spannend.
Wel weet ik zeker dat er een navi inzit. Grotere scherm. Ook climate control en electrische ramen achter. Dus dat zit opzich wel goed allemaal. Mis alleen echt die bediening op het stuur. Zou dat er later in kunnen denk je?


Of dat later na nog in kan dat is een goeie vraag.
Als alle aansluitingen en kabelboom standaard erin liggen denk het wel.
Maar denk dat de dealer je dat wel kan zeggen , en wat daar de koste van zijn.
Maar je kan dan altijd zeggen dat je de auto alleen koopt als het stuur of de bedieningen erin zitten en werken
 

Skoda Ramon 83

Forumguru
Mijn MC heeft ook geen multifunctioneel stuurwiel..
Om even terug te komen op men vorige vraag, ik vroeg of er iemand weet hoe je dat amundsen systeem kan losmaken, daar ik een achteruitrijcamera besteld heb en deze wil op aansluiten, ben zeer tevreden,maar wil het niet beschadigen..


Had jij de auto nieuw besteld?
Want je kan toch parkeer sensoren als optie pakken?
 
Ik sta op het punt om een showroommodel montecarlo aan te schaffen. Echter voelt het niet goed om het volgende:

  1. Het schijnt standaard te zijn dat er opbervakjes onder de voorstoelen moeten zitten, zitten er niet. alleen de plu.
  2. De optie navigatie á 950e geeft in de brochure aan dat er dan ook bediening (voor tel en radio) op het stuur zou zitten, zit er bij deze niet in. de navi wel.
Ben ik te wantrouwend of kan dit wel? is er nog iets waar ik op moet letten?
Apart verhaal inderdaad. Zit daadwerkelijk de navi er op, of alleen de knop?

Punt één zou ik geen dealbreaker van maken, punt twee wel, zeker als hij verder gewoon full-options lijkt te zijn.
 

rvbentum

Nieuw lid
Apart verhaal inderdaad. Zit daadwerkelijk de navi er op, of alleen de knop?

Punt één zou ik geen dealbreaker van maken, punt twee wel, zeker als hij verder gewoon full-options lijkt te zijn.

Ik ga er eigenlijk blind vanuit dat er navi op zit omdat de dealer dat zegt en het op de offerte staat. Heb niet met deze specifieke auto gereden en het daarom ook niet in werking gezien.
 
Multi-functioneel stuur, zat bij ons bij het telefoon pakket

Als je Amundsen navi hebt vervalt het telefoonpakket werd mij vertelt, aangezien dat dan eigenlijk daar onderdeel van uitmaakt (dus de bluetooth mogelijkheden en het multifunctionale stuurwiel).

Ik ga er eigenlijk blind vanuit dat er navi op zit omdat de dealer dat zegt en het op de offerte staat. Heb niet met deze specifieke auto gereden en het daarom ook niet in werking gezien.

Ik zou het eerst eens met m'n eigen ogen willen zien wat er gebeurt als je op de knop 'navi' drukt, en dan eens die verkoper aan z'n jasje trekken waarom er in godsnaam wél navi op zit (en dus wss bluetooth) en dan géén multifunctioneel stuurwiel. Die combi is in Nederland volgens mij gewoon niet bestaand.
 

rvbentum

Nieuw lid
Als je Amundsen navi hebt vervalt het telefoonpakket werd mij vertelt, aangezien dat dan eigenlijk daar onderdeel van uitmaakt (dus de bluetooth mogelijkheden en het multifunctionale stuurwiel).



Ik zou het eerst eens met m'n eigen ogen willen zien wat er gebeurt als je op de knop 'navi' drukt, en dan eens die verkoper aan z'n jasje trekken waarom er in godsnaam wél navi op zit (en dus wss bluetooth) en dan géén multifunctioneel stuurwiel. Die combi is in Nederland volgens mij gewoon niet bestaand.

Net contact gehad met dealer. Gaf aan dat de amundsen er later in is gezet. Maar wil niks aan de prijs doen. Hoofdkantoor even bellen?
 
Bovenaan Onderaan