Skoda Fabia III - Het grote Monte Carlo Edition 2016 topic

Net contact gehad met dealer. Gaf aan dat de amundsen er later in is gezet. Maar wil niks aan de prijs doen. Hoofdkantoor even bellen?

Tjah, ik zou eerlijk gezegd niet weten wat die voor je moeten doen?

Moet wel een héél scherp prijsje zijn om die auto nu dan te overwegen, want dit is gewoon onhandig en ga je je binnen 2 dagen aan lopen ergeren.

Persoonlijk zou ik verwachten dat de dealer op z'n kosten de Amundsen installatie 'afmaakt' (en dus een multifunctioneel stuurwiel plaatst), en dat ik anders de navi niet als optie in beschouwing neem, en de prijs die ik voor de auto wil betalen daarmee dus flink daalt.

Sowieso, hoe fijn voel je je hier nog bij? Wat blijkt er later allemaal half-af bijgezet te zijn... Ik zou even verder zoeken eerlijk gezegd, of een hele scherpe prijs bedingen.
 

Skoda Ramon 83

Forumguru
Bekijk bijlage 56596

Zoals beloofd, nog enkel de doppen vervangen, 225/35/18 en rijdt nog niet te hard.. superblij mee

Ziet er goed uit. :thumbsup:


Wat zijn de ET waardes en J maat van de Velgen als ik vragen mag.
Ben zelf ook aan het kijken voor 18" inch velgen
zo kan ik een beetje oriënteren tot welke ET en J maat ik kan gaan



En wie kan mij vertellen welke K&N filter er op mijn Monte Carlo moet.
Is dit het nummer van de goeie K&N filter 33-3004 ?
 

Fabia 123

Forumguru
Net contact gehad met dealer. Gaf aan dat de amundsen er later in is gezet. Maar wil niks aan de prijs doen. Hoofdkantoor even bellen?

De combinatie Amundsen en telefoon bediening is wel mogelijk op de Fabia, ik heb beide en het werkt prima.
Je kunt een andere uitvoering Fabia uitzoeken veel zaken die op MC zitten zijn ook op andere uitvoeringen leverbaar.
Via superskoda zijn ook nog aanvullingen leverbaar. Alleen het rood van binnen zal je missen.
 
van de zomer gaat hij op de brug en gaan we zien om rvs uitlaat te steken van voor tot achter en dan gaat die pipercross zen best mogen doen :D

En zit de Rvs uitlaat er al onder?
Ik ben opzoek naar een rvs uitlaat maar eentje met een mooie brom er in en niet zo'n schel geluid van wat je op YouTube tegenkomt .
 
Bovenaan Onderaan