Skoda Fabia III - Het grote Monte Carlo Edition 2016 topic

wattman

Senior Member
Ga met de tijd eens horen bij kennis, die heeft op men motor de uitlaten ook op maat gemaakt.
er is veel te koop, maar wil iets origineel en betaalbaar
 

wattman

Senior Member
komen uiterlijk niet veel veranderingen denk ik, miss zwarte emblemen, bescherming van de achterbumper aan koffer, wel rubberen matten, het tapijt is veel te snel vuil, heb speciale set gevonden waarvan de voorste mat in 3 splitst en je je voet kan laten rusten op rubber ipv tapijt, minder kuiswerk
 

fireben

Forumguru
komen uiterlijk niet veel veranderingen denk ik, miss zwarte emblemen, bescherming van de achterbumper aan koffer, wel rubberen matten, het tapijt is veel te snel vuil, heb speciale set gevonden waarvan de voorste mat in 3 splitst en je je voet kan laten rusten op rubber ipv tapijt, minder kuiswerk
heb ik ook allemaal al gedaan :D:D
 

Skoda Ramon 83

Forumguru
Hebben hier ook direct rubberen matten erbij bestelt.
Ga nog spatlappen erbij bestellen en rubberen kofferbak mat.
Heb ook voor onder de bijrijders stoel een opberg bakje besteld.
Want vindt het ook geen gezicht dat bestuurders stoel een opberg bakje heeft en bijrijder weer niet.
Gelukkig vindt ik de prijzen allemaal wel mee vallen kwa onderdelen voor de Skoda.
Uitlaat is jammer dat ze bij een sport uiterlijk zoals een Monte Carlo geen Zichtbare uitlaat hebben.
Ik zat zelf te denken eentje Links in het midden van de vinnen en eentje aan de rechterkant.
Sleepoog achterzijde ga ik van de zomer ook eens naar kijken of deze weg kan halen is ook geen gezicht ;)
 

Skoda Ramon 83

Forumguru
Als ik die nodig heb is meestal de auto toch om zeep.
En voor gewoon op auto ambulance te trekken kan je hem aan de achteras vast maken.
Of voor , mits hij daar ook een sleepoog heeft zitten
 

wattman

Senior Member
Gaat hier goed komen, zie het al..
heb extra rubberen mat besteld om over de tunnel te leggen achteraan, als we hem aankleden ineens goed dan :yeehaa:
die winkel is gewoon slecht... teveel mooie dingen:deuk:
 

fireben

Forumguru
wil je er foto,s van maken hoe je ze eraf haald en erop doet ???? ik heb ze liggen maar durf het nog niet vandaar hahaha:D:D:bloos::arghh:
 

CDK

Forumguru
Warm (niet heet!) maken en met een visdraadje achterlangs "zagen" Maar als je goed afplakt kan je ook gewoon met een spuitbus plastidip aan de slag hoor :jaja:
 

fireben

Forumguru
Warm (niet heet!) maken en met een visdraadje achterlangs "zagen" Maar als je goed afplakt kan je ook gewoon met een spuitbus plastidip aan de slag hoor :jaja:

hmm ja oke mar ik heb de zwarte al liggen maar ze moeten er wel op hahaha maar durft het niet bang dat ik wat beschadigd vandaar hahaha:thinking::bloos:
 

CDK

Forumguru
Als je bang bent niet doen @fireben, maar iedereen kan het, dus jij ook :jaja:
Oude lijmresten even weghalen met wasbenzine en daarna de nieuwe er weer opplakken, daarna de lak weer in de wax zetten ter bescherming en klaar is Klara....
 

wattman

Senior Member
Yes, zelf geschuurd en gespoten, mat zwart.
Het demonteren is eigenlijk gewoon rustig blijven en doen..
Met een haardroger ( geen heatgun, dan gaat uwe lak eraan) de badge gedurende twee minuten opwarmen, dat maakt de onderliggende plaklaag soepel, je duwt er dan zacht een plastic kaart tussen en als je er meerdere hebt steek je er een paar tussen, telkens naast elkaar.
Dan.. een platte schroevendraaier die je voorziet van ductape, 2 a 3 lagen, je warmt de badge weer op en steekt dan voorzichtig je schroevendraaier tussen de plastic kaart en de badge, blijven opwarmen en rustig de schroevendraaier verplaatsen, na beetje geduld komt hij gewoon los, ik was er op vijf min vanaf, om het overblijvend plaksel te verwijderen: opwarmen en met je duim naar het midden duwen, je krijgt er grote stukken mee los, uiteindelijk het laatste met wasbenzine verwijderen en klaar, in totaal 25min werk :thumbsup:
 

wattman

Senior Member
met alle respect maar vond meer dan 80 euro zonder verzendkosten voor 2 zwarte badges te duur..
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

fireben

Forumguru
Yes, zelf geschuurd en gespoten, mat zwart.
Het demonteren is eigenlijk gewoon rustig blijven en doen..
Met een haardroger ( geen heatgun, dan gaat uwe lak eraan) de badge gedurende twee minuten opwarmen, dat maakt de onderliggende plaklaag soepel, je duwt er dan zacht een plastic kaart tussen en als je er meerdere hebt steek je er een paar tussen, telkens naast elkaar.
Dan.. een platte schroevendraaier die je voorziet van ductape, 2 a 3 lagen, je warmt de badge weer op en steekt dan voorzichtig je schroevendraaier tussen de plastic kaart en de badge, blijven opwarmen en rustig de schroevendraaier verplaatsen, na beetje geduld komt hij gewoon los, ik was er op vijf min vanaf, om het overblijvend plaksel te verwijderen: opwarmen en met je duim naar het midden duwen, je krijgt er grote stukken mee los, uiteindelijk het laatste met wasbenzine verwijderen en klaar, in totaal 25min werk :thumbsup:

oke haha misschien als het beter weer is toch maar proberen hahah thanks als je er foto,s van heb gooi maar is altijdd leuk :thumbsup:
 

wattman

Senior Member
Dank u, wou nog even iets delen, voor degene die t nog niet zijn tegen gekomen.
Rubberen mattenset maar met opstaande kant voor de fabia3 hatchback, maar in aparte versie, heb ze van gisteren.
zonet geplaatst en hebben perfecte pasvorm, foto is van bestuurderskant was skoda mat 001-400.jpg met verzenden bij € 44
diegenen die ze ook willen kunnen ze hier vinden :
http://www.benl.ebay.be/itm/Gummifu...647514?hash=item3f4f9d48da:g:7q4AAOSwAYtWHOPD
 
Bovenaan Onderaan