darkprojectx
Forumguru
haha, erg leuk inderdaad als je je autotje terug ziet met een zeer tevreden bestuurder er langs! Bij mij gaat die vlieger niet op, ik heb mijn auto's altijd helemaal op gereden. Het zou me mentaal ook breken wanneer ik iemand in mijn slee voorbij zou zien komen stuiteren. Dus de fabia heb ik waarschijnlijk nog wel een tijdje 
Helaas heeft mijn vorige eigenaar er wat lomper mee gedaan. Rare verticale krasjes op de zijkant, dashboard ziet eruit alsof Edward Scissor hands een radio heeft proberen in te bouwen, op de kofferklep op rare plaatsen krassen, het interieurfilter was massief zwart in plaats van wit en zo nog wel een paar dingetjes.
Dus ik heb nog even mn handen er vol aan om hem weer in zn glorie te herstellen. Maar 1 ding is zeker, ik ga er een nette dikke auto van maken
Vanmorgen bij het schadeherstel bedrijf mn fabje gedropt,
Bij aankomst zag ik een aardig blauw VW Polotje staan (mk4? ),
maar tot mijn grote verbazing liepen we daar niet naar toe,
als leen auto heb ik een kerstverse polo meegekregen!
zoeen in exact dezelfde kleur!
Echt een super mooi autotje!
wel wat lafjes kwa motortje maar je kunt erin gezien worden!
dus de komende 2 dagen ga ik daarin koetsen, tot mn fabje weer thuis komt

Helaas heeft mijn vorige eigenaar er wat lomper mee gedaan. Rare verticale krasjes op de zijkant, dashboard ziet eruit alsof Edward Scissor hands een radio heeft proberen in te bouwen, op de kofferklep op rare plaatsen krassen, het interieurfilter was massief zwart in plaats van wit en zo nog wel een paar dingetjes.
Dus ik heb nog even mn handen er vol aan om hem weer in zn glorie te herstellen. Maar 1 ding is zeker, ik ga er een nette dikke auto van maken

Vanmorgen bij het schadeherstel bedrijf mn fabje gedropt,
Bij aankomst zag ik een aardig blauw VW Polotje staan (mk4? ),
maar tot mijn grote verbazing liepen we daar niet naar toe,
als leen auto heb ik een kerstverse polo meegekregen!

zoeen in exact dezelfde kleur!

Echt een super mooi autotje!
wel wat lafjes kwa motortje maar je kunt erin gezien worden!
dus de komende 2 dagen ga ik daarin koetsen, tot mn fabje weer thuis komt