Skoda Enyaq

wdejong32

Actief lid
inderdaad maar race bleu (vind ik) is veel flitsender daarentegen is quartz grey weer sjieker

Voorheen had ik een kodiaq in het lava bleu , was ook mooi maar ook meer sjiek
 

CharlesTucker

Forumguru
Ik zag toevallig afgelopen dinsdag een Enyaq in het race blue op de A15, die kleur stond 'm eigenlijk verbazingwekkend goed vond ik.
 

Japanese Power

Donateur
Afgelopen week 3 x achter een Enyaq gereden. Keurige auto maar in deze dagen viel mee een ding gelijk op: standaard staat nog steeds de DRL achter niet aan. Ik vind dat zo verschrikkelijk dom…
 

EdK

Forumguru
standaard staat nog steeds de DRL achter niet aan.
Nu is dat gelukkig niet alleen bij VAG het geval
Is me al vaak opgevallen bij meerdere merken en bij kleine en grote wagens.
Wat me ook wel opvalt is dat de lichtsensor bij verschillende wagens niet naar behoren werkt.
En dat men zelfs al in het schemer tegen donker aan dan gewoon met de achterlichten uit deelneemt in verkeer.
 

EdK

Forumguru
Weet ik VAG-man maar bij mijn wagen geen last van hoor, ik heb het over anderen die ook van de snelwegen gebruik maken
 

Antera

Donateur
Afgelopen week 3 x achter een Enyaq gereden. Keurige auto maar in deze dagen viel mee een ding gelijk op: standaard staat nog steeds de DRL achter niet aan. Ik vind dat zo verschrikkelijk dom…


Kan ik coderen geen enkel probleem.

Daarnaast ben ik op zoek naar een Enyaq met Travel assist die eens gezellig een bakje koffie wil komen doen :-). Mocht je je eigen geroepen voelen laat het me weten.
 

Antera

Donateur
Nu gezocht een Enyaq zonder travel assist. ( De dealer heeft er helaas geen staan) Mocht je deze hebben contact me dan even via whatsapp :-) wie weet kunnen we elkaar blij maken.
 

BelKodi

Senior Member
Zwaar twijfelgeval die Enyaq Coupé…
Vanuit bepaalde hoek wel mooi en knap. Vooraan in profiel zelfs erg goed.
Volledig van achteren bekeken (foto van TopGear van de witte Coupé) erg lelijk…
Die kont komt véél te hoog. Precies of je tegen een appartementsgebouw aankijkt :nono:

Lijkt inderdaad wat mee te hebben van een BMW X6 en veel van Tesla Model X/Y…en das geen compliment want ik vind eigenlijk geen enkele Tesla mooi…
 
Bovenaan Onderaan