Skoda Enyaq

Flem_nl

Forumguru
9e4f61d1c3029968a5a55015cc1f8d89.jpg



Verzonden vanaf mijn Skoda Enyaq tijdens snelladen!
 

SGI84

Lid
Bekijk bijlage 88850

Telefoon draaien, dan zie je onderschriften.

Edit, tenzij je die zoals @Japanese Power uit hebt staan.
Ah ik gebruik Tapatalk daar zag ik het niet. Mooie specs. Vraagje: ik zie dat jij Assistentie basis hebt zonder de +. Is bij jou toevallig Travel Assist beschikbaar of niet? Ik las ergens dat iemand met Assistentie basis toch travel assist heeft, terwijl ik zelf daarvoor juist de + voor heb aangeschaft.
 
Ah ik gebruik Tapatalk daar zag ik het niet. Mooie specs. Vraagje: ik zie dat jij Assistentie basis hebt zonder de +. Is bij jou toevallig Travel Assist beschikbaar of niet? Ik las ergens dat iemand met Assistentie basis toch travel assist heeft, terwijl ik zelf daarvoor juist de + voor heb aangeschaft.

Op Tweakers heb ik al meerdere berichten gelezen van mensen die hetzelfde hebben.

TA maar geen Assistent +.
 

SGI84

Lid
Ik ook dus vandaar ook hier de vraag. Ik heb al met LM afgestemd dat er even afstemming plaats gaat vinden met dealer/importeur als Assistentie+ niet de meerwaarde biedt die het zegt dat het biedt.
 

Gerit

Nieuw lid
37930ECD-401C-4089-850E-C27FEC2F213B.jpeg Eerste week februari besteld en nu al binnen. Helaas geen elektrische achterklep dus kon ik weer een nwe bestellen. Moet nu nog even geduld hebben tot juli.
 

Gerit

Nieuw lid
Klopt, maar heb mijn auto daar al ingeruild en ingeleverd. Ik heb tijdelijk een cabrioletje gekocht en vind dat ook wel even heel leuk. Mooie was dat ik nu voor 340 meer de 360 gr camera kon bestellen. Verbaasd mij elke keer weer hoe mooie auto het in het echt is. Dealer had er wel een stuk of 10 staan nu.
 
Bovenaan Onderaan