Skoda Enyaq

Flem_nl

Forumguru
Is er al iemand die zijn/haar Enyaq in ontvangst heeft genomen? Als de demo's pas sinds gisteren rijden. Dan ook de eerste leveringen gisteren?
 

Japanese Power

Donateur
Voor zover ik weet zijn woensdag en donderdag de eerste leveringen van mensen die ik ken. Hier op het forum en uit de vriendenclub.
 

Japanese Power

Donateur
Dan heb jij mazzel @Gerit
Mijn dealer is pas deze week begonnen en gisteren kreeg ik een mail van Skoda NL dat ik een proefrit kan plannen: "We hebben leuk nieuws! De ENYAQ iV staat namelijk sinds deze week bij onze dealers in de showroom. Daarnaast is het vanaf nu ook mogelijk om een proefrit te maken in de ENYAQ iV. Plan hiervoor een afspraak bij jouw dichtstbijzijnde ŠKODA dealer en ervaar onze 100% elektrische SUV zelf. Voor welke ENYAQ iV ga jij?"
 

Gerit

Nieuw lid
Klopt. Maar alle dealers hebben een paar weken geleden al een enyaq gehad voor degene die er één gekocht hebben. Zodoende kon ik er al mee rijden een half uur onder geheimhoudingsverklaring. Hij rijd super en ik kom uit Tesla S. Heel relaxed.
 

Flem_nl

Forumguru
Heb nog weinig berichten langs zien komen in dit topic van forumleden die deze week hun Enyaq zullen krijgen, vandaar mijn vraag. #wiepostdeeerstefoto's
 

CharlesTucker

Forumguru
Ik heb er inderdaad bij Hoogenboom een paar weken geleden ook een op de parkeerplaats zien staan, op Tsjechisch kenteken. Aangezien ik niet in de markt ben voor een nieuwe (de komende 4 jaar niet) heb ik niet goed gekeken. Op het eerste gezicht vond ik 'm er vooral aan de achterkant en zijkant prima uit zien, de voorkant kon me niet erg bekoren.
 

SGI84

Lid
Ik moet wachten tot wk22. Productie is wel definitief ingepland rond WK19

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
 

Gerit

Nieuw lid
Nou nee hoor. Er zijn er een paar bij de dealer geweest die op een Tsjechië kenteken stonden. Degenen die er al één besteld hadden mochten daarmee rijden voordat de pers ermee ging rijden. Deze auto zie je nu terug in autoteste. Vandaar geheimhoudingsplicht plicht om niet de pers voor de voeten te rijden.
 

Gerit

Nieuw lid
Geheimhouding was alleen dat je geen fotos mocht delen en geen reviews mocht schrijven. Voor de rest niets geheimzinnigs aan.
 

JeSko

Forumguru
Enyaq met Augmented Reality HUD in actie. DIK hoor!!!


Josip Ricov is trouwens een leuk kanaal om te volgen, vaak de laatste nieuwe auto's en veel Skoda en VAG inhoud.
 
Bovenaan Onderaan