Skoda club???

jongens, áls ik kom, zal het alvast maar met één exemplaar zijn, de Roomster of de Octavia Scout, probleem op dit moment is nog mijn familie overtuigen om dat hele stuk naar het noorden te rijden... moést het niets worden zou ik het alvast héél spijtig vinden... zal wel echt leuk worden zo te horen :)

purk

Senior Member
En wat een prachtig weer hebben we die dag..............heerlijk, nu moet ik de octaaf wel wassen van te voren om er een beetje mooi bij te kunnen staan.

Red Devil

Actief lid
jah ik ga proberen hem morgen ook nog ff helemaal te wassen en te poetsen.. miss zelfs nog polijsten alsk er aan toe kom:D
want ben nog wel druk morgen.. en alst echt nie lukt zondag ochtend maar proberen;)
suc6 iedereen met de auto poetsen:cheer:

Hetzer

Forumguru
Ben net bij mijn dealer geweest voor een beurt, het ophalen van de GOODIES en het monteren van de B/C- Striping.
Alleen met de laatste ging het niet goed, ze kregen de striping er niet mooi op , het materiaal was schijnbaar te dik, en ook moesten ze het rubber op de portieren eraf halen, en dat was ook geen succes.. Dus de B/C-Striping (originel Skoda onderdeel) is nu terug gestuurd naar Skoda Nederland. Misschien dat zij nog een andere oplossing hebben, het hel B/C-Striping verhaal, kost me in ieder geval niets, en maandag zetten ze een nieuw rubber op mijn deur, omdat deze eraf is geweest, en misschien niet meer genoeg het water tegen houd.

Ik heb trouwens van Hans Evers, de eigenaar van VEPREDA te Spijkenisse ook nog een klein aardigheidje gekregen om zondag weg te geven!

joergarms

Senior Member
Hey Hetzer, goed bezig joh!!

Enne, ik heb volgens mij de enige Fabia in het Tangarine Orange, of ben ik niet helemaal alleen??:(
Dikke grap, juist leuk, ben ik toch nog een beetje uniek tussen al dat Skoda-geweld.

Ik neem mijn camera ook mee, sony dsc-h7, 15x optische zoom, 8.1 megapixel, daar moeten wel een paar mooie wagens mee gefotografeerd kunnen worden.

Ga morgen mijn auto ook goed wassen, zondagochtend misschien nog ff een beetje in de was zetten, we moeten wel goed voor de dag komen he.

To Red Devil, waar en hoe laat spreken we af, de MAC aan de a12 lijkt me wel een goede plek, 11.15 ofzo?? Beetje vroeg maar das beter dan te laat toch.

Gieliovd

Forumguru
Jongens jongen, wat heb ik weer een week achter de rug, ik wordt er niet vrolijker op!!

Ik heb keelontsteking en loop de hele dag te hoesten, het is véél te druk op school en mijn projectgroep maakt er een zootje van, totaal geen inzet. Het bedrijf dat ik gevonden had heeft na het laatste telefoontje van mijn communicator uit de groep ook al niet echt zin meer.

Al met al dus weer stress tot aan het plafond.

Ik rij elke morgen 4 km met de Fabia en dan zet ik hem weer een hele dag bij het station neer. Nee, ik ga niet op de fiets zo vroeg, en dan is het 7 km door de polder.

Nou ik dit allemaal zo lees heb ik echt wel zin om te komen, maar het is echt allemaal k*t met school en mijn gezondheid.

Maar goed, ik probeer het gewoon te regelen! Dan neem ik een dag vrij.

Het is voor mij 1:15 uur rijden, 120 km is het ritje. Dat is dus ongeveer 1:4 tank op gas.

Iemand die commentaar had op dat ik zo actief was op het forum, nou heb je je zin haha. Nou ben ik er bijna nóóit meer omdat ik gewoon geen tijd heb!

Purk, als ik er ben dan moeten 3 knalrode Skoda's naast elkaar geen enkel probleem zijn. Purk, Red Devil, Gieliovd, ??

Kan iemand nog een postje naar boven halen met het adres, de afgesproken tijden en diverse zaken?

Tis wel goed voor me, kan ik even mijn gedachten ergens anders op zetten.

Nou maar eens wat vrienden opzoeken :cheer:

joergarms

Senior Member
Euretco Expo Center
Meidoornkade 24
3992 AE HOUTEN

Vanaf 12.00 zondag 16 september

Gieliovd, hierbij het adres.
Verdere zaken, iets te eten/ drinken, goed humeur (moet lukken)
Ik hoop dat je kan komen, hou je haaks, dan komt het allemaal goed!!!
Tot zondag.

Gieliovd

Forumguru
Thnx Joër!

Ik ga mijn best doen. Als ik wakker wordt met een knallende koppijn dan zie ik er vanaf, of als het plenst uit de lucht.

Anders ga ik het wel redden. Helaas in me eentje!

joergarms

Senior Member
Vooruitzichten voor de komende dagen: Zondag droog, veel zon en rond 21 graden. Daarna wisselvallig met af en toe zon en van tijd tot tijd neerslag. Middagtemperatuur dalend naar 15 graden.

Zojuist van Inet afgehaald, dat belooft best heel goed te worden.
"t lijkt nog een beetje onlogisch met dit herfstweer van dit moment, hier regent het.

Maar zondag wordt het mooi, zonnig, droog.
Overtrekkende wolkenvelden met daarin een heleboel Octavia's, laaghangende Fabia's, van tijd tot tijd Felicia's, en een mogelijke kans op Roomsters.
Met daardoor aan het eind van de dag kans op een file rond Houten veroorzaakt door dit bijzondere weersverschijnsel!!

Tot zondag allemaal!!

Sportline

Senior Member
haha mooi verzonnen!!! Prachtig!! Bij ons op het werk heb ik vananvond de auto gewassen in een vrachtwagen wasstraat. Ze hebben daar hele goede shampoo waar de vliegen troep er zo van af gaat, kan geen andere shampoo tegen op! Toen ik klaar was ben ik richting huis gegaan en ja hoor, het regende weer lekker. Welkom in Nederland. Morgen ga ik mijn auto in de SpeedWax zetten van Turtle. Gargage heeft dat ook en dat werkt erg goed dus ben benieuwd. Tot Zondag!

Roel

Lid
Wat een huisvlijt: al die gewassen en gepoetste auto's. Ik kan bijna dan niet achterblijven. Het zal wel een wasstraat worden, gevolgd door de stofzuiger:winkie:

joergarms

Senior Member
ZO, er worden gelukkig al heel wat goede voorbereidingen getroffen.
Nu iedereen nog ff voorzichtig rijden en we hebben zondag een perfecte meeting.
Ik ga nu ff naar een buurt bbq, gelukkig in een grote schuur, hier regent het nog steeds.

Tot zondag,

RED DEVIl, laat je nog ff weten wat en hoe??

Fabia

† In Memoriam
Wat een huisvlijt: al die gewassen en gepoetste auto's. Ik kan bijna dan niet achterblijven. Het zal wel een wasstraat worden, gevolgd door de stofzuiger:winkie:

Dat heb ik net vandaag gedaan. Woon in een flat dus zelf wassen is wat lastiger en heb 'm dus net door de carwash gehaald en daarna uitgezogen. Was ook de eerste keer sinds ik 'm heb.

vw125

Forumguru
Mijne O2 staat ook al netjes gewassen in de garage, morgen nog een dagje op zee en zondag is het zover.
Tot zondag ieder1.

Grtz vw125

Roel

Lid
Ik mag nog aan de slag: vooral de velgen zijn pikzwart van het remstof: overblijfsel van de 230+ in duitsland.

Sportline

Senior Member
To VW125: Heb je misschien een mail adres van de Fabulous Fabia? Want ik wil die auto wel eens in het echt zien! Wat een pracht wagen!

Red Devil

Actief lid
zoo.. heb weer een hoop gemist in die paar uurtjes.. haha..ik ga morgen zoiezo maar door de carwash hier.. want echt tijd heb ik niet.. 's ochtends werken tot 12 uur.. half 1 rondleiding bij de brandweerkazerne hier in veenendaal.. dan ff de auto wasse en om kwart over 5 moet ik al weer met de muziek naar purmerend voor een Taptoe (ben muziekant, tenor sax bij de scheepjeswolharmonie) en dan zondag ochtend denk ik nog maar ff de auto uitzuigen en in de was zetten hoop ik(A)
zoziezo tot zondag allemaal!

@ Joergarms
om 11.15 bij de MAC klinkt goed(Y) kunne elkaar daar vast wel vinden;) mij herken je zoiezo wel.. staat namelijk ook Red Devil op de voorruit met grote letters;) dus dat komt wel goed:D
kzal wel paar rondjes rijden daar:D

PS: zul je zien.. heeft iedereen zijn auto blinkend.. heb je bij aankomst in Houten allemaal vliegjes voorop zitte

Bovenaan Onderaan