Skoda club???

Fabia

† In Memoriam
Mijn vriendin gaat mee, maar we gaan later die dag door naar Buren daar is een hoedendag. Dat is mijn concessie aan haar.

joergarms

Senior Member
Buren is een leuk stadje, als er plek is moet je gelijk ff bij het pannenkoekenrestaurantje gaan zitten.

Onze zaak ligt nog 6 km verderop langs de provinciale weg richting Kesteren, rhenen enz.

euh jongens, ik was even niet mee, had dit een beetje uit het oog verloren... kan iemand me even terug op de trein zetten; wanneer? Waar? Hoe laat?

joergarms

Senior Member
euh jongens, ik was even niet mee, had dit een beetje uit het oog verloren... kan iemand me even terug op de trein zetten; wanneer? Waar? Hoe laat?

Is absoluut de moeite om te komen hoor, 't wordt nu echt een behoorlijk leuk groepje auto's, maar meer is altijd beter.
Dus hartelijk welkom!!!

Tomcat

Lid
Jongens ik ga proberen erbij te zijn!!! Maar wel onder voorbehoud ( is nog kort dag tot Zondag )

Vroomster - Octavia en Roomster
Joergarms - Fabia
Red Devil - Fabia
Fabia - Fabia
Daniel - Fabia
Purk - Octavia
Gieliovd - Fabia
Roel - Ocatvia
Hetzer - Fabia
VW125 - Octavia
Wallie - Fabia
Sportline - Felicia
Ericb - Octavia of Fabia
Axe - Onbekend
Exciter - Fabia of Favorit
Maarten2xrs - Octavia
Richyk? - Octavia
Danny - Felicia
Skoda4x4? - Octavia
Tomcat? - Octavia RS HB

ericb

Actief lid
Goed nieuws! De weersvoorspelling voor zondag is door het KNMI bijgesteld.
En wel naar de positieve kant!

Sportline

Senior Member
Ik heb er al erg zin in!! Jammer genoeg weet ik nog steeds niet of pa mee gaat met zijn Fabia... maar denk het wel.

Vroomster - Octavia en Roomster
Joergarms - Fabia
Red Devil - Fabia
Fabia - Fabia
Daniel - Fabia
Purk - Octavia
Gieliovd - Fabia
Roel - Ocatvia
Hetzer - Fabia
VW125 - Octavia
Wallie - Fabia
Sportline - Felicia en Fabia?
Ericb - Octavia of Fabia
Axe - Onbekend
Exciter - Fabia of Favorit
Maarten2xrs - Octavia
Richyk? - Octavia
Danny - Felicia
Skoda4x4? - Octavia
Tomcat? - Octavia

Als mijn pa ook komt dan komen we op 22 auto's! Kicken man!

joergarms

Senior Member
weersvoorspelling ziet er best redelijk uit, gelukkig!!!!!!!

To Sportline, ff flink zeuren bij je pa, zoiets kan hij toch niet laten schieten he.

To iedereen, denken we allemaal aan het eten/ drinken/ camera's/ goed humeur!! *

*heb je automatisch al na het rijden in een Skoda!!

Red Devil

Actief lid
ik denk dat ik ook maar ff iemand lief moet aankijken of ik een digitale camera kan lenen..:D liefst een met hoge kwaliteid.. bdoel.. je heb het wel over skoda's.. dus moeten wel top foto's worden ofcoure;)

Sportline

Senior Member
Haha natuurlijk, ik neem ook de camera mee maar dan van men pa want die is weer beter van kwaliteit dan dan die van mij. (gsm) Is het misschien mogelijk om de auto's op een bepaalde maniet neer te zetten naast elkaar? 3 verlaagde fabia's naast elkaar, 2 Felicia's naast elkaar, 2 zwarte RS'en naast elkaar, misschien iets van jong naar oud? (favorit, Felicia, Fabia, Octavia 1+2, Roomster. Het zijn maar ideeen...

Red Devil

Actief lid
mag ik cker met al mijn vriende op de foto:(
want was volgens mij nog de enigste fabia hatchback?

maar is idd wel een leuk idee:xyxthumbs:

Red Devil

Actief lid
jaah wie weet.. laten we het hopen dan:tongue:..
maar anders doen we alleen de voorkant van mijn auto.. dies zo goed als het zelfde als de combo's volgens mij:D

Bovenaan Onderaan