Skoda club???

Sportline

Senior Member
Hoeveel auto's kunnen er naast elkaar op die parkeerplaats eigenlijk staan en zijn er ook andere auto's op die parkeerplaats?

Red Devil

Actief lid
tsjah.. who knows? hah..
maar zo op google maps te zien.. kunnen we zeker met zijn allen wel naast elkaar staan:winkie:

Sportline

Senior Member
Mijn pa heeft een donker rode Fabia (Flamenco rood of zo iets)
Jij hebt een rode Octavia maar wie heeft er nog een rode Skoda?

Sportline

Senior Member
Ja dat is waar, zijn er nog andere Skoda rijders die een rode Skoda hebben? Want Purk wil 3 rode Skoda's naast elkaar! haha, wat een avond!

Red Devil

Actief lid
JAAAH IKKE.. IKKE.. IKKE:D die van mij is ook knal rood:D

@ Exciter.. volgens is dat een andere parkeerplaats hoor:tongue: niet waar we zondag heen gaan..

volgens mij is dit de lokatie

Bijlagen

• lokatie groot (Custom).JPG
    lokatie groot (Custom).JPG
    61,9 KB · Weergaven: 12

Sportline

Senior Member
Verdonk, das is waar ook! Dan komt het toch nog goed! 3 verlaagde Fabia's, 2 Felicia's, 2 zwarte RS'en en 3 Rode Skoda's!! Gefeliciteerd Purk

Exciter

Administrator
JAAAH IKKE.. IKKE.. IKKE:D die van mij is ook knal rood:D

@ Exciter.. volgens is dat een andere parkeerplaats hoor:tongue: niet waar we zondag heen gaan..

volgens mij is dit de lokatie

Ja, ik zeg ook niet, dat dit de lokatie is...
Ik zeg alleen, dat er wel verreke veel Skoda's naast elkaar staan. Dat halen wij niet in voor de Guiness.

Fabia

† In Memoriam
Dus parkeren wordt ook nog een hele klus. Eerst alle Fabia´s, O1, O2, Felicia, Roomster netjes naast elkaar en dan nog op kleur vraagteken. Sorry mijn toetsenbord doet niet wat ik wil met uitroepteken, vraagteken enz. Dus dan zo maar.

Red Devil

Actief lid
jah dat zou wel vet zijn.. netjes op volgorde.. voor de foto's :D

@ Fabia
misschien moet je even de taalinstelling van je toetsenbord veranderen..
als je op het toetsenbord de rechter ctrl+shift tegelijk indrukt, schakeld die om als het goed is;) suc6

Bovenaan Onderaan