Jongens jongen, wat heb ik weer een week achter de rug, ik wordt er niet vrolijker op!!
Ik heb keelontsteking en loop de hele dag te hoesten, het is véél te druk op school en mijn projectgroep maakt er een zootje van, totaal geen inzet. Het bedrijf dat ik gevonden had heeft na het laatste telefoontje van mijn communicator uit de groep ook al niet echt zin meer.
Al met al dus weer stress tot aan het plafond.
Ik rij elke morgen 4 km met de Fabia en dan zet ik hem weer een hele dag bij het station neer. Nee, ik ga niet op de fiets zo vroeg, en dan is het 7 km door de polder.
Nou ik dit allemaal zo lees heb ik echt wel zin om te komen, maar het is echt allemaal k*t met school en mijn gezondheid.
Maar goed, ik probeer het gewoon te regelen! Dan neem ik een dag vrij.
Het is voor mij 1:15 uur rijden, 120 km is het ritje. Dat is dus ongeveer 1:4 tank op gas.
Iemand die commentaar had op dat ik zo actief was op het forum, nou heb je je zin haha. Nou ben ik er bijna nóóit meer omdat ik gewoon geen tijd heb!
Purk, als ik er ben dan moeten 3 knalrode Skoda's naast elkaar geen enkel probleem zijn. Purk, Red Devil, Gieliovd, ??
Kan iemand nog een postje naar boven halen met het adres, de afgesproken tijden en diverse zaken?
Tis wel goed voor me, kan ik even mijn gedachten ergens anders op zetten.
Nou maar eens wat vrienden opzoeken