Skoda Citigo 2016 - 1.0 G-TEC

Kanerr

Forumguru
Denk het ook wel! Alleen even uitvogelen welke naafkappen ik nodig heb...

EDIT: uitgevogeld, het zijn dezelfde als die ik nu ook heb dus mooi, scheelt weer een paar tientjes :cheers:
 
Laatst bewerkt:

SteGo

Donateur
Ik dacht eerst heel even dat ik naar de Skoda Serpens velgen zat te kijken .. maar die zijn 16 inch.

Gefeliciteerd met de mooie set wielen!
 

Kanerr

Forumguru
Toch wel nieuwe naafkapjes bestellen want blijkbaar vallen de mijne uit ellende uit elkaar en das wel echt errug lelijk...

I6AQmIJ.jpg
 

Kanerr

Forumguru
Jajaja, het verlagen gaat echt gebeuren, maar wanneer :pieker:

Ik heb de laatste tijd geen zin om dat te doen maar vandaag met Corrie merkte ik nogmaals dat de auto heel erg onstabiel wordt met windvlagen. Dat moet beter en echt tzt opgelost worden.

En daarnaast is het ook mooier voor het oog :pardon:
 

SteGo

Donateur
Toen ik mijn Citigo kocht stond hij op stalen wieltjes met winterbandjes in maat 165/70 R14, en ik zag vervolgens ook wel een stijging in het verbruik toen ik m'n set Dezent wielen heb gekocht met all season banden in de maat 185/55 R15.

Ik heb indertijd wel eens uitgerekend wat het extra verbruik me op jaarbasis kost, dat was toen een paar tientjes met de gasprijs van begin 2019. Maarjah, een mooi setje wielen maakt de auto wel af. ;)
 

Kanerr

Forumguru
Zo, Polygons zijn er weer onderuit. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik 17" echt niet lekker vind rijden! Wel jammer want het ziet er super uit.
Rustig op zoek naar leuke 16" velgen en schroefset ligt nog steeds te wachten.... Maar te weinig tijd helaas. Wel in tussentijd ambient verlichting ingebouwd, ahoewel ik het nog wel moet 'finetunen' zodat het wat netter steekt bij het dashboardkastje :)
 

Bijlagen

  • IMG_8494.jpg
    IMG_8494.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 60
Bovenaan Onderaan