Skoda Citigo 2016 - 1.0 G-TEC

JeSko

Forumguru
Ja ik dacht wel dat je hem zo wou, nog perfect te rijden als daily, maar de bandjes wel gelijk of net in de kasten :D
 

Kanerr

Forumguru
@JeSko nou vooruit; gisteren een zgan AP schroefset opgehaald :geek:

nu veerpootlagers besteld en volgende week onder plaatsen.

Gisteren voor het eerst cng getankt omdat ik een aardig stuk ging rijden en vond het wel even spannend. Wist niet goed hoe het werkte (met draaiventiel) maar na wat proberen en doen toch aan de praat gekregen! @SteGo heeft veel tips gegeven en het filmpje waarin ik het geluid hoorde dat hij maakt als die goed vastgekoppeld is wist ik het zeker; ik kan tanken!

43fbe3a8503e105b8af0b223b7ad8212.jpg



Exact 300km gereden op 12,5kg cng.

Oh en op de foto meteen te zien dat de achterlichten donkerder gemaakt zijn :)
 
Laatst bewerkt:

Kanerr

Forumguru
Tja, het kwam op marktplaats voor een goede prijs en hij is echt weinig gebruikt, dan is het simpel he :D
 

Jeet23

Lid
Blijven leuke wagens om te zien! Als hij straks op een schroefset ligt is het net een kart. X aantal jaar geleden een up gehad op een ap schroefset
 

SteGo

Donateur
Ziet er goed uit. Lekker bezig! :jaja:
Ik zou het in jouw plaats ook zo gedaan hebben denk ik. Ik vind dit wel erg fraai zo! :thumbsup:
 

Kanerr

Forumguru
2 euro tuning :D

b0beed27fffed38ba48cb94bbb098518.jpg



9cf1e1dfee54355fc6ce99185b01741c.jpg


Ik weet dus niet wat ik achter ga doen, het is wel een rommetje op dit moment... skoda links geschreven, midden Skoda logo en rechts Citigo en G-tec...

Alles eraf vind ik niet mooi, dus ik dacht aan: of skoda logo weg en de letters laten (lekker oldschool)

Of skoda letters weg en de rest laten

Of skoda letters en citigo letters weg en alleen logo en g-tec laten staan...
 

JeSko

Forumguru
Die hoekjes aan de lampen? Haha Cubone erop geplakt vanachter zie ik? :D:D:D

Gewoon alles eraf behalve het ronde Skoda logo zou ik zeggen, en anders zowiezo Gtec en Citigo eraf, maar dan zit je linksachter weer met één dingetje dat alles uit balans trekt.

Alles eraf en zwarte Skoda letters zoals op de nieuwere modellen?
 
Laatst bewerkt:

Kanerr

Forumguru
Die hoekjes aan de lampen? Haha Cubone erop geplakt vanachter zie ik? :D:D:D
Alles eraf en zwarte Skoda letters zoals op de nieuwere modellen?

haha ja ik doop mijn autos altijd om naar pokemons :D heb ook een toepasselijke knuffel al gehaald en rijdt nu mee haha!

Daar heb ik ook overna gedacht maar weet niet of er pinnen zitten op de achterklep onder het skoda logo :pieker:

@brepus13 ja dat maakt het wel een stuk rustiger..
 

JeSko

Forumguru
Heerlijke traditie man, ik was vroeger ook een groot Pokémon fan :D je moet er maar opkomen haha!

Nope klep van een Citigo is glad achteraan.

 

Cordoba

Forumguru
Persoonlijk zou ik zonder meer de G-tec badge weghalen om balans te krijgen, en persoonlijk zou ik ook nog 'Skoda' en 'Citigo' weghalen.
 

leon-cupra

Forumguru
Alle namen eraf en Skoda-logo nog zwart maken. :jaja:


Pokemon … hier thuis zitten we ook met een grote fan. Geen Lego of dergelijke voor cadeau maar kaarten van Pokemon. Uren kan hij door zijn collectie bladeren. Alles zit mooi in mappen en doosjes. En regelmatig is het van “Hey papa .. deze kaart is 80€ waard” (niet diegene die hij heeft uiteraard maar hoe hard de kleine gasten al bezig zijn met de waarde van een pokemon-kaart, niet te doen). Dat verzamelen heeft hij trouwens van zijn grootvader (maar hij doet dat in postkaarten). Ik hou niet alles lang bij :D.
 

Kanerr

Forumguru
Hmmmmm..... voorspelbaar.....

1d7ae8f8c54414f77fe9f437e7cc0f9c.jpg



Even een screenshot uit de advert omdat ik ze zag, meteen contact heb opgenomen en ze heb opgehaald. Liggen nog in de auto omdat het gister toch wat laat geworden was.

Goed, wat is het? Het zijn de VW UP! Polygon 17" velgen met 6mm Goodyear banden in 195/40/17.

Wat heb ik betaald? Nieuwprijs van 2x Goodyear 195/40/17 bandjes... Lekker goedkoop dus :D
 
Bovenaan Onderaan