Seat Leon ST Style Connect 1.4TSI ACT DSG-7

MarcoO2

Forumguru
13 sep 2008
9.980
6.484
123
www.linkedin.com

leon-cupra

Forumguru
22 jan 2014
10.462
7.823
113
43
Proficiat met de Golf. Mooie keuze.

Wat ik altijd wel heb (persoonlijke mening) bij een Golf Variant : design van de achterkant, van opzij gezien .... dat mist iets, iets "klopt" niet. Ze maken een knappe passat variant, maar een knappe Golf variant heeft VW eigenlijk nog nooit gemaakt. Praktisch en al , dat wel. Als je de vorige generaties ook bekijkt, het is precies of de designafdeling nooit zin had om een variant te maken en gewoon een stukje bijgeplakt hebben. Als je dan ook nog eens naar de concurrentie kijkt, octavia combi, leon ST, megane grandtour,... zijn toch allemaal modellen waar de station-versie stukken populairder is en mijn inziens heeft dit veelal te maken met het design van de wagen.

• Leuk
Waarderingen: Peter-036

Rallye

Forumguru
11 mrt 2006
11.611
4.776
123
Mooie wagen. Met dikkere wielen komt het vast goed. Ik herken het punt van @leon-cupra , dat met het chroomrandje onder de ramen van de (nog) duurdere versies en dikkere wielen minder opvallend is (zie deze R Line bijvoorbeeld: https://www.google.nl/imgres?imgurl...:&vet=1&w=7952&h=5304&hl=nl-nl&source=sh/x/im). Overigens lijkt VW dit zelf ook te weten. Je ziet erg veel foto’s waarin de zijkant vooral van vooraf te zien is, waardoor de “dikke kont” niet zo zichtbaar is.

• Leuk
Waarderingen: leon-cupra en Peter-036