SEAT Leon CUPRA R

Eemspoort

Forumguru
Sja, als je puur voor de fun gaat, kan er weinig tegen een Fiësta ST op, dacht ik.
En om nou te zeggen dat ie niet geschikt is als daily vind ik wat ver gaan. Er zijn hele volksstammen die het met een kleinere auto moeten redden. Zo klein is een Fiësta immers niet meer.
Anderzijds, wat heeft de Cupra niet wat de ST wel heeft?
 

Rosinfield

† In Memoriam
De ongeschiktheid of mindere geschiktheid als daily heeft m.i. niets te maken met het formaat, maar met de stugheid
 

Eemspoort

Forumguru
Daarover zijn de meningen verdeeld, denk ik. Ik vond mijn BMW 118 van 2007 veel te stug, maar er rijden er genoeg van rond als daily. Ook stugheid is maar net hoe iemand dat ervaart. Net als ruimte, trouwens.
 

Rosinfield

† In Memoriam
O ja, zie nu dat Chris in het stukje idd de (beperkte) ruimte als een criterium noemt om het niet te doen. Had ik in eerste instantie overheen gelezen kennelijk
 

sitechris

Donateur
Ben nog even aan het puzzelen maar denk dat ik nog even doorcross met de SEAT. Net iets te snel nu. Ga weer snel ff eifeltripje plannen.
 

JeSko

Forumguru
Wat wel een probleem is wat mij betreft zijn de looks, jouw Cupra is gewoon veel mooier dan de Fiësta ST, zo'n Fiësta is misschien leuk en geeft veel rijplezier, die Cupra is gewoon ontiegelijk veel mooier, toch ook een factor voor een liefhebber :) alé maar dat is smaak natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
@philippe bakker , dacht ook zo "mmm, welke madam laat toe dat je sportief gaat rijden, zelfs in de bergen" ... de mijn alleszins ook niet. :nono:

Wat de test betreft, bagageruimte, mijn madam heeft tijdens de boodschappen voor 1 week veel meer mee in de Superb:D
Met twee volwassen is het niets ... het is iets anders wanneer er kinderen mee gaan .... :deuk:
Als we hier op verlof gaan , zijn de twee kinderkamers (uitgezonderd de meubelen) en de speelgoedvoorraadkasten compleet leeg en is de superb tot tegen het dak gevuld ... en dan zijn we maar voor een verleng weekendje weg :deuk:

Die deurbekleding kan je toch gemakkelijk aanpassen. Even binnen steken bij een herbekleder en het in het alcantara laten zetten.
 
Bovenaan Onderaan