SEAT Leon CUPRA R

Rosinfield

† In Memoriam
@leon-cupra : omdat: het erg verslavend lekker is om af en toe even max te versnellen, het rijgedrag qua wegligging e.d. niet te vergelijken is met een gewone Polo en het heerlijk relaxed toeren is met zoveel koppel. En natuurlijk af en toe even een uitstapje naar de oosterburen, zodat je niet alweer heel snel van het gas hoeft bij een versnelling. Mocht dat in de toekomst ook daar niet meer kunnen, dan is een groot deel van de lol er wel af en kan ik me voorstellen dat ik me ga orienteren op iets "normalers".
 

sitechris

Donateur
Een gti tcr is natuurlijk wel een hele andere auto dan een gewone polo. Dat is echt appels en peren vergelijken.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja dat al helemaal. Maar hetzelfde geldt voor een gewone Polo en een GTI. Regelmatig een gewone Polo meegehad, maar vergeleken daarmee is de GTI ook een totaal andere auto.
 

EdK

Forumguru
Ach ik vind appels en peren lekker, maar pruimen zijn toch het lekkerst ....:pardon:
 

VAG-man

Forumguru
Hoe kom jij wél in Duitsland? Via een kleine niet gecontroleerde grensovergang? Ik kan momenteel niet tanken in Duitsland. Gelukkig hoef ik voorlopig nog niet.
 

sitechris

Donateur
Nee hoor. Gewoon via snelweg. Zowel op de 40 als op de 57 (ik deed ff rondje) geen controles. Zal op vrijdag of zaterdag natuurlijk anders zijn. Was overigens eerste keer sinds 16 maart dat ik weer eens grens overging. En nu blijf ik weer even in NL/thuis. Was wel ff fijn om er uit te zijn als ik eerlijk ben.
 

LT83

Forumguru
De Cupra was je vast erg dankbaar dat ze even de beentjes mocht strekken :D
Op 102 haal je makkelijk 300km/h
 
Bovenaan Onderaan