Kempes
Forumguru
Waar heb je / ga je de mods laten uitvoeren?
Die Air intake komt er bij mij op termijn ook in is de planning.
Staat er 1 in de verkoophoek op dit moment..
Waar heb je / ga je de mods laten uitvoeren?
Die Air intake komt er bij mij op termijn ook in is de planning.
@BaSsDruM mooie updates aan het doen, ik volg ...., voor welke DP heb je gekozen, Hjs met de 200 cell cat ?
@BaSsDruM, jij hebt een Euro 6 motor denk ik? Jelmer heeft tot nu toe alleen tot max Euro 5 racekats. Let daar wel op! Voor mij heeft hij aangeven het uit te gaan zoeken met z’n leverancier.
Ik zie dat mijn auto een Euro 6 auto is. Maar ik heb me ook weer wat meer ingelezen in de materie, en ik begrijp dat elke auto die geleverd is na september 2014 moet voldoen aan de Euro 6 norm. Echter is volgens wikipedia (https://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_emissiestandaard) de Euro 5 norm voor benzine auto's exact gelijk aan de Euro 6 norm, of ben ik nou gek?Op de RDW site kan je je kenteken ingeven en bij technische gegevens kijken. Het moet daar tussen staan.
Indien je een Euro 6 motor hebt en een Euro 5 kat monteert is het mogelijk dat je een emissie storing krijgt. Die is wel weg te programmeren, maar als de spelregels voor APK veranderen en ze de uitlaatgassen testen dan heb je een probleem(pje)
Hoe staat het er voor @BaSsDruM? Heb je foto’s gemaakt?
Nog met Jelmer over Euro 5 / 6 gesproken?