Schipperssss Passat cc 1.8tsi

CDK

Forumguru
Dik resultaat hoor! :thumbsup: vliegwiel zal inderdaad geen lang leven meer beschoren zijn vrees ik, ga je een vaste monteren?
 

LT83

Forumguru
Vast vliegwiel is denk ik echt niet nodig hoor, en dat kan best behoorlijk rammelen. Net een vibrator bij stationairloop ;)
Ik heb nog iets meer koppel en heb ook gewoon een 2 massa van Sachs terug laten plaatsen bij de SRE koppeling.
Werkt prima hoor!
 

Zephir

Lid
Wow, mooi resultaat zeg!

Vraagje voor de chemische reiniging die je hebt gedaan: is dat zo'n additief in de brandstof? Ik heb nu zoiets in mijn brandstoftank vanuit de garage omdat mijn motor onrustig loopt (na al 1 lambda sonde en 1 PCV klep vervangen te hebben). Ik was ook aan het overwegen om eens zo'n walnut blasting te laten doen... Heb jij dat uit voorzorg gedaan of had je symptomen?
 

Schippersss

Forumguru
Vast vliegwiel is denk ik echt niet nodig hoor, en dat kan best behoorlijk rammelen. Net een vibrator bij stationairloop ;)
Ik heb nog iets meer koppel en heb ook gewoon een 2 massa van Sachs terug laten plaatsen bij de SRE koppeling.
Werkt prima hoor!
Bedankt voor de info en je ervaring! Ga hier ook achteraan, al gaaf mark aan dat die er niet zijn voor een 1.8tsi bzb.
 
Bovenaan Onderaan