Schipperssss Passat cc 1.8tsi

Schippersss

Forumguru
De CC zonet weg gebracht bij AAS autoschade in Spijkenisse. Waren nog een beetje de enige die tijd hadden in de buurt. Moet ongeveer woensdag weer klaar zijn.
 

Schippersss

Forumguru
Auto vandaag weer kunnen ophalen bij AAS Autoschade in Spijkenisse. Super werk geleverd! Nieuwe R-line bumper, nieuwe rechter xenon koplamp, zij spatbord en totale grill. Grille hebben ze weer in het zwart hoogglans gespoten. Ziet er nu beter uit dan toen die warp was. Ook hebben ze de tankklep meegenomen, daar zat nog een oude schade op. Dus hij is weer helemaal strak! Binnenkort een afspraak bij Tom voor de koppeling, want wordt steeds erger.







 

Race Eend

Forumguru
Kleurverschil op foto is niet altijd waar te nemen, met blote oog zie je meer.
We zullen het zien tijdens de aankomende detail. Ook of er spuitnevel op rest van de auto zit;)

Ja en Nee, met zilver is het juist andersom, daar valt het in het echt vaak wel mee en zie je juist op foto meer kleurverschil.
 

Schippersss

Forumguru
Vandaag is Tom begonnen met de spec koppeling te installeren. Helaas belde Tom dat ik de verkeerde bestelling binnen gehad. Vliegwiel past, alleen de platen met drukgroep zijn te groot voor de set. Dus waarschijnlijk de verkeerde platen en drukgroep binnen gehad. Even afwachten. Er is al mail verkeer met de firma in Duitsland waar ik het vandaan heb.

Oem set


Drukgroep te groot.





 

Schippersss

Forumguru
Zojuist mail gekregen dat ik idd de verkeerde set heb ontvangen. Dus platen en drukgroep terug zenden en dan zou ik de juiste ontvangen.
 

Schippersss

Forumguru
De juiste koppeling is gemonteerd. Helaas niet zoals het moet zijn. Koppelingspedaal gaat heel licht en het lijkt ofdat de drukgroep niet hard genoeg wordt aangedrukt. Met overschakel en dan vol op het gas slipt hij. Erg jammer, heeft al veel tijd en geld gekost en dan is het nog niet goed. Tom van hbt die hem heeft ingebouwd heeft zijn best gedaan, maar kan weinig vinden waarom. Auto gaat dus binnenkort naar xt voor reparatie/onderzoek. Hun werken dagelijks met deze koppelingen. Had spec zelf nog gemailt maar die zeggen dat er te veel nm is voor deze koppeling. Raar verhaal, koop een spec stage 3+ die normaal veel kan hebben alleen bij de 1.8tsi niet..
 
Bovenaan Onderaan