Schadegeval, shit happens

JeeWee

Actief lid
:407:

Iemand suggesties wat ik met mijn vrouw zal doen?? :mad:
Gelukkig gebeurde dit ná de Skodameeting...

Ach, bekijk het eens zo: ze wil zò graag dat je altijd aan haar denkt dat ze je een blijvend 'gedenkteken' meegeeft. Als dat geen liefde is...... ;)
 

Constant

Erelid
Vrouwen vinden dat je je auto daar gewoon niet had moeten neerzetten, dan was ze er ook niet tegenaan geknald. Vrouwen doen noooooooit iets verkeerd, het overkomt hun gewoon.
 

Huyzen

Lid
Nou, ze vond het eigenlijk ook heel stom van zichzelf. Ik heb eigenlijk tamelijk laconiek gereageerd en uit mijn woede hier maar op het forum..
Het is misschien wel een mooie aanleiding om een nieuwe auto te gaan kopen voor haar, mét PDC. Ik doe dat heel graag, nieuwe auto's kopen.:grin:
 

kcj

Actief lid
Het is misschien wel een mooie aanleiding om een nieuwe auto te gaan kopen voor haar, mét PDC. Ik doe dat heel graag, nieuwe auto's kopen.

Betaalt zij dan de nieuwe auto ?
Dat is bij ons het geval : vrouwlief wil om de 4 jaar een nieuwe en ik mag dan gaan rondneuzen en voorstellen doen.
Betaling doet zij :)
Nu nog wachten tot begin 2011...

Koen
 

Huyzen

Lid
Betaalt zij dan de nieuwe auto ?
Dat is bij ons het geval : vrouwlief wil om de 4 jaar een nieuwe en ik mag dan gaan rondneuzen en voorstellen doen.
Betaling doet zij :)
Nu nog wachten tot begin 2011...

Koen

Nou nee, betalen doe ik. Ik heb beide auto's op de zaak staan, dus alle kosten zijn wel aftrekbaar. Dat scheelt weer. Maar het betekent niet dat we onbeschaamd elkaars auto in de prak kunnen rijden natuurlijk..
 

Roel

Lid
Het zijn slecht tijden voor de makelaars hè, deze heeft zelfs geen oprit. Dus de ene oto stond aan de ene kant van de straat en de Fabia aan de overkant..

Dan heb ik nog wel een huis met oprit in Almere in de aanbieding :winkie:
 

Huyzen

Lid
Dan heb ik nog wel een huis met oprit in Almere in de aanbieding :winkie:

Daar zou een blinkende zwarte O2 combi RS niet op misstaan denk ik.. En dan nog een zilvergrijze F1 combi aan de overkant van de straat. Jij woont daar wel leuk hoor (tenminste, ik denk dat ik wel weet waar je ongeveer woont..). Als jij dan mijn huis koopt, zijn we er snel uit. :aangenaam:
 

Hetzer

Forumguru
even een update, de schade met mijn oude Roomster is nu een jaar geleden, on nog steeds niets bekend over de uitslag
 

Roel

Lid
tja dat kun je wel zeggen, ik ga binnenkort maar eens bellen hoe het er mee staat

Heb ik ook maar eens gedaan. Ik heb zo'n 40 deukjes op mijn motorkap vanwege een hagelbui aan het Gardameer.
De RS wordt morgen opgehaald en hopelijk weer als nieuw.
 

Hetzer

Forumguru
Heb heb inmiddels een aantal weken geleden gebelt, en de "zaak" is gesloten, mede door de getuige verklaring, is de schade verhaalt bij de tegen partij.

eind goed al goed.
 

Constant

Erelid
Het is jammer dat bij schade tegenwoordig vrijwel altijd ontkend wordt, gelukkig had je een getuige en is de zaak afgerond.
 

Espott

Lid
@ Bothje: neem echt, zoals al eerder gezegd, in je verhaal op dat je direct al last had van pijn in je nek/rug. Dan kun je eventueel daarop verhalen. Maar laten we hopen dat het niet nodig is...

@Hetzer: Ik sluit me aan bij eerdere opmerkingen: voorrang kríjg je, en néém je niet. Blijft balen, zo'n aanrijding. Maar altijd beter met je ouwe Roomster, dan met je nieuwe Fabia. Toch?

@Bothje: Sterkte met het herstel. En ik spreek uit ervaring (helaas) denk om jezelf en laat alles vastleggen bij de arts. Dien bij voorbaat een claim in bij de tegenpartij om later gezeur te voorkomen. Dus bijvoorbeeld dat je ze aansprakelijk stelt voor klachten die zich later kunnen openbaren. Vaak bij nekletsel (ik hoop het niet) is dit pas na een paar maanden!

@Hetzer: Ik hoop dat je iig voor elkaar krijgt dat jou verzekeraar je noclaim niet intrekt. Het probleem blijft dat ie voorrang had, meestal moeten verzekeraars dit soort schades onderling regelen (OVS heet dit). Jij kan met je getuige wel bij je verzekeraar proberen aan te tonen dat je niets kon doen aan dit ongeluk. Ben bang dat het moeilijk gaat worden helaas....Suc6

Groet,

Erik
 

Bothje

Heel gewoon lid
@ Hetzer

:crazy:Heeft zo toch meer als een jaar geduurd.

Kun je je RoomsteR verleden nu echt afsluiten ;)
 

Hetzer

Forumguru
HAHHAAAA, die had ik al afgelsoten toen mijn Roomster weer verkocht werd bij vepreda,

het schade verhaal dateert van november 2008, heeft aardig lang geduurd, uiteindelijk heeft het me ook geen no/claim gekost
 
Bovenaan Onderaan