Scala First Edition van Tuulster

SteGo

Donateur
Deze dame had het idee dat het wellicht onderhands te regelen viel., alles kan uiteraard :pardon:
"Hoeft toch alleen maar gepolijst te worden?"..... wat denk je zelf.:banghead:
Bumpertje moet gespoten worden!
Dan toch maar via de verzekering :jaja:

Tenzij iemand een buitensporig bedrag biedt om het buiten de verzekering te houden zie ik geen enkele reden waarom je als benadeelde partij het niet gewoon via de verzekering zou laten lopen. Sterker nog, als je een schade hebt waarbij achteraf blijkt dat er achter de bumper toch nog wat meer schade is dan van buiten te zien was dan is de dader gevlogen en blijf je zelf zitten met de extra schade.

Je auto is nog bijna nieuw, dat wil je gewoon weer super netjes hebben lijkt me. Het is de schuld van de tegenpartij, dus die betaald maar. Als ze niet wil dat het haar schadevrije jaren kost kan ze er waarschijnlijk wel voor kiezen om de schade alsnog aan de verzekeraar terug te betalen.

Als het al een wat oudere auto was geweest, en het is je moeder of oma die er tegenaan rijdt en die heeft enkel AOW en een klein pensioentje dan is het wellicht een ander verhaal. (zou het voor mij wel zijn in ieder geval) Dan zoek je even een goedkope manier buiten de verzekering om. ;)
 

leon-cupra

Forumguru
K zou ze de kost niet willen geven diegene die het onderling regelen en de wagen niet laten herstellen.
Hoeveel zijn er niet waarbij ze de wagen laten herstellen en de week erachter terug een schade oplopen.

Met de wagen van mijn partner zou ik dergelijke schades ook niet laten herstellen. Staat elke week paar keer op parking van supermarkten, winkelcentra, ... gegarandeerd heb je het daar vlaggen.
 

EdK

Forumguru
elke week paar keer op parking van supermarkten, winkelcentra, ... gegarandeerd heb je het daar vlaggen.

Tsja dat lees ik wel vaker, vreemde vind ik alleen dat ook ik minimaal een 2 keer op dit soort parkeerplekken kom en dat ik tot op heden nog geen enkele schade heb die hieraan toegekend kan worden.....
Heeft het misschien ook te maken met hoe je je wagen daar zelf parkeert ? En op welke plekken van het parkeer terrein ?
Of zijn de parkeerplekken waar ik kom breder dan waar anderen hem parkeren ?
 

fanSkoda-VW

Donateur
Het is van parkeerplekken zeker bekend dat deze gekrompen zijn in de loop der tijd.
Of zijn de auto's juist breder geworden? Ik denk het laatste.
En omdat de parkeerdruk juist hoger is maakt met de parkeerplekken niet breder.

En helaas moet ik vaststellen dat veel mensen technisch gezien niet zo goed kunnen rijden.
Of zich nergens wat van aantrekken. Bij mij is een oogkliniek en ga ik echt niet de mensen de kost geven die na een behandeling, soms met afgeplakt oog, weer vrolijk achter het stuur gaan zitten en wegrijden.
Wat idd al enige keren tot schade geleid heeft. En ze door hun handicap ook geen briefje kunnen achter laten.

grtssss
 

leon-cupra

Forumguru
Tsja dat lees ik wel vaker, vreemde vind ik alleen dat ook ik minimaal een 2 keer op dit soort parkeerplekken kom en dat ik tot op heden nog geen enkele schade heb die hieraan toegekend kan worden.....
Heeft het misschien ook te maken met hoe je je wagen daar zelf parkeert ? En op welke plekken van het parkeer terrein ?
Of zijn de parkeerplekken waar ik kom breder dan waar anderen hem parkeren ?
Plaats waar je parkeert maakt veel uit zeker ? Mijn vrouw zet haar altijd dicht bij de ingang waar iedereen wilt staan, ik zit mij steeds zo ver mogelijk van de ingang vandaan, daar daar geen enkele vrouw wil staan.

Ps mijn vorig antwoord was blijkbaar verwijderd door een overijverige moderator ....



@leon-cupra Als je min of meer on topic blijft kan het blijven staan hoor, maar in dat bericht stond meer......
@Peter-036 , sorry hoor maar als een mopje al als teveel offtopic wordt beschouwd terwijl de rest identiek is aan het huidig bericht
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan