Scala First Edition van Tuulster

JeSko

Forumguru
Valt Lane Assist niet uit te schakelen via vcds? Wellicht wil uw vrouw dat wel als "modificatie" doorvoeren? Zou makkelijker zijn.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Bij de Tiguan van mijn vader is lane assist gewoon uit te vinken via car menu.
Deze komt dus niet bij elke start van de auto opnieuw opgepopt.

Is dit bij Skoda anders geregeld?
 

hendrik38

Forumguru
Niet bij de kodiaq. Ik hoef hem niet bij iedere start uit te zetten. Toen ik hem ophaalde bij de dealer uitgezet en hij is nooit meer aangeweest.
 

Tuulster

Forumguru
Bizarre situatie weer...... de Misses was vandaag met de Scala naar het strand. Toevallig komt ze net teruglopen naar de auto als ze een muts achteruit zo tegen de Scala aan ziet rijden.
De Misses rennen en stapt voor haar auto; "oh heb ik je auto geraakt, nou niets van gemerkt hoor......zat die deuk er niet al in......" :mad::mad::mad::mad:

Na wat over en weer gepraat dimde ze in en als het goed is wordt alles nu netjes door haar verzekering afgehandeld!

Mijn vrouw weet zeker dat de dader op het kerkhof had gelegen wanneer ze niet net aan was komen lopen gvd.......:nono:
 

JeSko

Forumguru
@DieselTDi

Wie doet dat nu nog? ;) Mijn grootvader kwam zo ook eens aangewandeld bij zijn, toen, nagelnieuwe Nissan Almera, 2 weken oud, hadden zijn rechtervoorzijde helemaal meegenomen, geen briefje, geen beelden, niks. Koplamp kapot, voorbumper gescheurd, spatbord gescheurd, koste toen aardig wat voor de verzekering.
 

Tuulster

Forumguru
Zal allemaal best @leon-cupra maar ik heb altijd geleerd; Wie zijn billen verbrand moet op de blaren zitten.
De muts parkeert haar auto immers in die van ons. Niet meer dan goed fatsoen om dit gewoon netjes op te lossen!
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
En als jij dan nog met je goede fatsoen op je schadeformulier verteld dat ze eigenlijk van plan was om door te rijden...... oeiiiiii kan pijn doen ....
 

DieselTDi

Forumguru
1x zelf per ongeluk ooit iemand geraakt. En ja IK liet een briefje achter. Ben je immers voor verzekert..
Helaas nooit een briefje bij mij als t gebeurd.
En prive parking eigen schsde...??
Niet als op P staat dat de algemene verkeersregels worden gehanteerd
 

SteGo

Donateur
Fijn dat ze in ieder geval de schuldige de auto heeft zien raken en dat het via de verzekering wordt opgelost. Normaliter sta je na zo'n situatie bijna altijd met lege handen.

Maar k*t blijft het sowieso. Is toch weer gedoe waar je niet op zit te wachten.
 

Tuulster

Forumguru
Deze dame had het idee dat het wellicht onderhands te regelen viel., alles kan uiteraard :pardon:
"Hoeft toch alleen maar gepolijst te worden?"..... wat denk je zelf.:banghead:
Bumpertje moet gespoten worden!
Dan toch maar via de verzekering :jaja:
 
Bovenaan Onderaan