Scala First Edition van Tuulster

Tuulster

Forumguru
Maar LED binnenverlichting standaard ?

Nee, dit is onderdeel van de First Edition uitvoering;
Led interieur pakket: witte verlichting in dashboard, portieren, middenconsole en voetenruimte.

Volgens mij is plafondverlichting wel standaard led maar dit pakket geeft extra stripjes en lampjes door de hele auto. Geeft een chique en luxe sfeer al zeg ik het zelf :D

Ik had dat led interieur pakket ook op mijn laatste Superb ook maar dit zijn meer verlichtingspunten dan in de Superb. Bij de Superb had ik daarintegen weer keuze uit drie kleuren hier is het alleen wit.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

AdB

Senior Member
Ontzettend leuk om te lezen over jouw enthousiasme! Kan me dat helemaal voorstellen. De komende dagen sta je zeker opvallend vaak voor je raam trots naar buiten te turen. Veel plezier ermee!
 

Tuulster

Forumguru
Ontzettend leuk om te lezen over jouw enthousiasme! Kan me dat helemaal voorstellen. De komende dagen sta je zeker opvallend vaak voor je raam trots naar buiten te turen. Veel plezier ermee!
Hahahaha, stiekem al meerdere keren op de sleutel gedrukt om de "dynamische achterknippers te laten sliden" :deuk:
 

Jewepe

Forumguru
En dit is allemaal voor mevrouw @Tuulster ? Ik zou er zelf in gaan rijden :-). Erg mooie uitvoering en het model vind ik ook erg fraai. Heel veel plezier met de Scala.
 

Spector

Forumguru
Nee, dit is onderdeel van de First Edition uitvoering;
Led interieur pakket: witte verlichting in dashboard, portieren, middenconsole en voetenruimte.

Volgens mij is plafondverlichting wel standaard led maar dit pakket geeft extra stripjes en lampjes door de hele auto. Geeft een chique en luxe sfeer al zeg ik het zelf :D

Ik had dat led interieur pakket ook op mijn laatste Superb ook maar dit zijn meer verlichtingspunten dan in de Superb. Bij de Superb had ik daarintegen weer keuze uit drie kleuren hier is het alleen wit.

Gefeliciteerd met je aanwinst en veel plezier ermee, ziet er erg goed uit! die led strips in je dashboard zijn dus in een pakket en niet standaard?
 

MacRembrandt

Forumguru
Zo, drie pagina's al. Had ik even gemist.

Mooie auto. Knappe uitvoering.
Wel mazzel dat ze de mistlampen in halogeen gedaan hebben. Anders valt er helemaal niks meer te tweaken bij die nieuwe auto's.:maakmegek:
 
Bovenaan Onderaan