Scala First Edition van Tuulster

EdK

Forumguru
deze zomer voor het eerst 1 in het echt, ook in deze kleur, maar ik vind het best een leuk model geworden.
Johh, gaat t wel goed met je ?
Zo positief sprekend over een Skoda ?
Wel erg lang geleden......maw de volgende grote schok die we gaan lezen is dat je straks weer aan de Skoda gaat ????
:nailbiting::nailbiting::nailbiting: :cheers:
 

s-line

Forumguru
Johh, gaat t wel goed met je ?
Zo positief sprekend over een Skoda ?
Wel erg lang geleden......maw de volgende grote schok die we gaan lezen is dat je straks weer aan de Skoda gaat ????
:nailbiting::nailbiting::nailbiting: :cheers:
Zo positief is het toch niet?
Ik vind het best een leuk model voor een skoda. Maar ik ga echt nog geen skoda kopen. Misschien volgend jaar wel weer iets uit het VAG concern... eerst verhuizen in januari en dan gaan we weer verder neuzen.
 

AdB

Senior Member
Vergeet straks niet een zakje Fisherman's Friend mee te nemen voor het geval je te emotioneel wordt bij het moment suprême: oog in oog met je nieuwe bolide. :tegek:
 

De Stip

Forumguru
Gefeliciteerd en veel plezier met jullie nieuwe bolide. Je ziet er nog niet veel op de weg, dus kom maar op met de foto's zou ik zeggen.
 

Tuulster

Forumguru
Hij staat voor de deur, perfect afgeleverd door Heron Auto!
Wat een plaatje van een auto zeg :yeehaa:

Uiteraard lekker even gereden met het gezin en de ruimte voor de twee pubers achterin is enorm voor dit formaat auto. Beenruimte te over, doet voor mijn gevoel zelfs weinig onder voor de Superb ;). Wel een stukje smaller uiteraard maar ze zitten perfect en zeker het panoramadak draagt bij aan de ruimte beleving.:thumbsup:

Wat me daarnaast meteen opviel is de grote bak licht die de Full Led verlichting geeft. Ook de bochtverlichting is led. Echt perfect.
Zonder meer beter en meer licht dan de Superb met Xenon. Ik zag wel dat de mistlampen dan weer, als enige, halogeen zijn dus ik voel een modje aankomen......:jaja:

De kwaliteitsbeleving binnenin is ook top. Daar draagt het led pakket dan weer aan bij. Dit zorgt voor wit led all over de place.

Rijden doet de 1.0 TSI met 116pk opvallend pittig voor een eerste indruk (buiten de proefrit uiteraard). Volgens mij meer dan genoeg om vlot mee te komen met het verkeer.

Apple carplay en Android auto direct aan de praat gekregen met de kabel. Dit zou ook draadloos moeten kunnen in de Scala maar ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe ik dit aan de praat krijg. Wordt dus vervolgd. Mijn Huawei Mate 20 pro is draadloos op te laden in de Phonebox de IPhones van de rest van het gezin niet.

Al met al een fantastische eerste indruk.
Blij mee!!:D:jaja::D

Fff een paar fototjes in het donker

scala 1.jpg

scala 2.jpg

scala 3.jpg

scala 4.jpg

scala 5.jpg

scala 6.jpg

scala 7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan