RS weer terecht en de verdere zoektocht

B.Stuurder

Forumguru
Als je hier in het Westen een VAG auto hebt, Skoda en Seat (nog) uitgezonderd, dan is óf je interieur weg, óf je hele auto. Er zijn hier in de wijk al een stuk of 6 á 7 complete interieurs uit Audi's gestolen en ook al 3 Golf GTI gestolen. En dit is echt geen slechte buurt. Waarschijnlijk juist omdat hier keuze genoeg is.
Tegenwoordig staat de politie regelmatig in een ongemarkeerde auto te posten op strategische punten in de wijk en rijden ze ook veel rond.
Een tijdje terug de politie gebeld, vanwege twee onguur uitziende types in een oude auto, bleek dat dat politie was :deuk:
 

Thokozanoah

Forumguru
@Corné de Kluijver alles wat ik mooi vind valt onder de risicogroep, daarom ben ik daar nu wat terughoudend in.

@vleier hoeft niet persé VAG te zijn, maar absoluut geen Frans bv. Zoals eerder genoemd vind ik een BMW ook mooi, maar duurder in onderhoud etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Noord26

Forumguru
Anders een 190PK Nissan Pulsar? Burgerlijker kan het er niet uit zien: maar rete-snel. En een achterbank ruimte waar je u tegen zegt. ;)
 
Laatst bewerkt:

vleier

Forumguru
wat vind je van de andere 2 duitsers dan?

Ze3lf vind ik de Cklasse een mooie auto die van na 2008 en fijne benzine motoren en lekker automaten (alleen wel duur in onderhoud)

Audi A4 of A6 zijn ook goede autos en daarbij kun je met veel onderdelen wel een vernaging zoeken binnen een ander onderdeel van het VAG concern
 

CDK

Forumguru
Ik heb wel een oplossing voor je....., maar die kost ook geld....
70075e18affeac1500dc088b7bed8c01.jpg


En als je dan een Skoda achter die paaltjes zet dan ben je pas een echte BAAS, liefst als je buurman een Audi rijder is en ze niet heeft :deuk:
 
Laatst bewerkt:

sitechris

Donateur
Voor 25k zou ik mijn geld eens steken in een BMW 3-serie. Via BMW.nl kun je wel ergens een 320i op de kop tikken, inclusief 2 jaar Premium Select Garantie.
 

Kempes

Forumguru
zo'n Leon is nog niet zo verkeerd...zou hem dan wel uit Duitsland halen, veel meer keuze..

Daarna nog een stage 2 dr op en met 390pk ben je de RS al weer een heel eind vergeten..:wavecry:
 

vleier

Forumguru
Ik dacht 8 voor normaal en 14 tot 20 voor een auto die echt mooi was. Maar nu is het zo dat een budget altijd wat op te rekken is :pieker:
 

vleier

Forumguru
Hebben wij hier ook nog niet nodig. Had er eerst mijn oldtimer in staan. Nu staat de auto van mijn moeder daarin. maar dat is omdat het een PHEV is en zij bang is dat iemand die kabel door knipt.
 
Bovenaan Onderaan