RS weer terecht en de verdere zoektocht

Noord26

Forumguru
Heb je een bepaald budget in gedachten?

Misschien is een jong gebruikte Seat Leon anders iets? Daar zit tegenwoordig standaard 4 jaar fabrieksgarantie op. En qua uitrusting en ruimte is dat zeker vergelijkbaar, zo niet beter als een o2.
 

Thokozanoah

Forumguru
Afhankelijk wat ik tegenkom, voor een degelijke gezinswagen zal het max 8k zijn en als ik iets heel moois zie dan zal het tot max 25k gaan?
 

plaza

Forumguru
Voor vanmiddag de afspraak afgezegd, was particulier en durf het toch niet aan....we zoeken weer verder....en @plaza ....mocht je willen verkopen :D

Helaas nog geen seat Ateca Cupra , of Octavia RS 280 PK op de markt gebracht , en er zijn nog geen Skoda Superb 3 met 280 PK motor als occassions , anders had ik zeker willen praten...:)
 

Niels83

Forumguru
Kijk dit vind ik nou zo leuk, vloegel nog niet zo lang terug durfde bijna niemand zijn Skoda sleutel op tafel te leggen tijdens een verjaardag. Sterker nog sommige parkeerde hun wagen ergens om de hoek en liepen het laatste stuk en zeiden doodleuk "we zijn met openbaar vervoer gekomen "
En wat doen die Skoda rijders nu ??? Minderwaardig over een Dacia .....

Is die wanderer dan toch hier één van de verstandigste ??

Beetje off topic. Maar net terug van vakantie, tot de conclusie dat de fabia combi eigenlijk te klein is voor een kampeer vakantie met 3 personen.

Aan het rondneuzen voor oplossingen, de Dacia is er daar 1 van. (Al wil ik mijn faabje 1.9tdi sport eigenlijk niet kwijt.
 

cortrans

Forumguru
Ik denk dat je best spijt krijgt, om voor die 2 weken vakantie een Fabia in te ruilen voor een Dacia. Er zit echt wel verschil in rij comfort tussen die 2
 

machlo

Forumguru
Beetje off topic. Maar net terug van vakantie, tot de conclusie dat de fabia combi eigenlijk te klein is voor een kampeer vakantie met 3 personen.

Aan het rondneuzen voor oplossingen, de Dacia is er daar 1 van. (Al wil ik mijn faabje 1.9tdi sport eigenlijk niet kwijt.

Weet niet of je een bepaald type Dacia in gedachten hebt?
Ik rijd af en toe met een Dacia Logan van 3 jaar oud voor mijn werk..........het is dat het niet anders kan maar ik erger me kapot in die auto. Bouwkwaliteit is erg matig (tot slecht), de versnellingspook gaat alle kanten op, geluidsisolatie is om te janken, wegligging ver te zoeken, echt......totaal niet te vergelijken met mijn fabia uit 2003!!
Wellicht zijn de huidige bouwjaren beter maar dat lijkt me sterk in het geval van die Logan.
 

Niels83

Forumguru
Koffertje op het dak.........? :thumbsup:

Zal dit topic verder met rust laten, maar dat zal niet voldoende zijn.
Nu op vakantie geweest in een huur accomodatie, auto was vol. Als ik volgend jaar wil kamperen moet er heel veel meer mee..

Dus twijfel tussen andere auto, koffer op het dak plus achterop of vrouw thuis laten.
 

Ridley

Forumguru
zoals al aangegeven hierboven, neem geen beslissing obv die paar weken per jaar. Wij gaan met 4 in een Faab en dat gaat prima met dakkoffer. 350 liter extra opbergruimte en goedkoper en kwalitatief beter als een Dacia volgens mij:

282379ec26335e1821bc15d74f548028.jpg
 

B.Stuurder

Forumguru
Volgens mij is TS nog bezig met een nieuwe auto ten gevolge van de diefstal van de RS. Daarover wordt nog volop gesproken hier, als het niet gaat over te kleine Fabia's en Dacia's. Waar dat vandaan komt heb ik nog niet kunnen ontdekken, maar het heeft niet zo heel veel te maken met waar het over gaat.
Dus nu afsluiten zonder dat TS het daarmee eens is, is misschien wat prematuur?
 

Thokozanoah

Forumguru
Goed gesproken @B.Stuurder :D
De zoektocht deel ik hier, komt misschien niet overeen met de titel van het topic.....maar door tips etc kan het wel zijn dat ik niet te snel overstag ga en mijzelf misschien behoed voor een miskoop:thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan