RS weer terecht en de verdere zoektocht

Baphi

Forumguru
Wat een verschrikking als dat allemaal gebeurt met je auto... Het gedrag van dit soort "mensen" in woonwijken met spelende kinderen is echt niet te tolereren... Je zou je kind maar net voor het eerst alleen op de fiets op pad sturen voor iets
 

B.Stuurder

Forumguru
Vroeger ook meer keuze bij Alfa, mijn vader was een Alfa rijder, je had de Alfetta, de Giulietta, de GTV (!), de Spider, de Alfasud (was geen echte alfa zei mijn vader dan) en volgens mij vergeet ik er nog wel één.

Wat een lijnen had die Giulietta :laugh:, toen was het heel wat. Een 2.0 liter had 95kW, 0-100 in 9,3 s en een top van 185 km/h. En het specifieke Alfa geluid natuurlijk. (en een versnellingsbak from hell)

 

Canon-Eye

Forumguru
een Franse auto komt er bij mij niet in:D
Als tweede auto hebben we sinds midden 70-er jaren tot vorig jaar alleen Franse "Kleinwagen" gereden: besteleenden, R4-bestel omgebouwd naar personenauto, Simca 1100 bestel idem, Citroën Visa 1100RE, tweemaal een nieuwe Twingo die het allebei na ca. 10 jaar nog prima deden.

Nooit problemen van enige betekenis gehad, noch met de techniek noch met het lak- en plaatwerk.
Ik sluit voor de toekomst dus niks uit - vooral niet omdat die Franse auto's doorgaans veel ruimer in hun toegelaten trekgewicht zitten...
 

CDK

Forumguru
Ik zie net het filmpje @thokazanoah, je auto is zwaar mishandeld zeg :cry:
Ik begrijp je keuze dat je geld kiest voor je waar.
Als iemand de auto herkend zou je er zelfs nog 'last' mee kunnen krijgen....
Sterkte met de zoektocht naar iets anders kerel!
 

Thokozanoah

Forumguru
Ik was eigenlijk bloedje serieus met de Dacia.
Goedkope wagen, brengt je van A naar B en door zijn relatief goedkope prijs doet het ook geen zeer als de koters wat slopen....
:maakmegek::maakmegek::maakmegek:
Nou, zo'n voorstel kan ik niet serieus nemen....
Ik wil wel het liefst bij de VAG groep blijven.
Tenzij er een heel interessante occasion voorbij komt van een ander merk.
 

EdK

Forumguru
Nou, zo'n voorstel kan ik niet serieus nemen....
Kijk dit vind ik nou zo leuk, vloegel nog niet zo lang terug durfde bijna niemand zijn Skoda sleutel op tafel te leggen tijdens een verjaardag. Sterker nog sommige parkeerde hun wagen ergens om de hoek en liepen het laatste stuk en zeiden doodleuk "we zijn met openbaar vervoer gekomen "
En wat doen die Skoda rijders nu ??? Minderwaardig over een Dacia .....

Is die wanderer dan toch hier één van de verstandigste ??
 

vleier

Forumguru
Mag je op dat momwnt nog de velgen eraf halen enzo of is het dan zo zoals de auto.is zo blijft die
 

MaxN

Donateur
Net het filmpje even bekeken over jou auto, maar zoals al vermoedt was is er niet heel rustig mee gereden.
Die drempel werd niet genomen zoals het hoort.
Wel balen om er zo achter te komen, maar ik hoop dat je een goede compensatie krijgt van de verzekering.
En je spullen terug krijgt is misschien voor je zelf wel het belangrijkste.
Wij zijn op zoek naar een diesel dus er komt een S2C te koop(weet nog niet wanneer precies :pieker:)! ;)
 
Bovenaan Onderaan