RS weer terecht en de verdere zoektocht

Thokozanoah

Forumguru
Zo......een besluit genomen.
Aangezien ik zo snel niet wat kan vinden, zal ik een autootje kopen met APK voor een paar honderd euries, dan in alle rust op zoek naar een geschikte SuperB. Ik wil nl graag weer een auto aanpakken, verlagen en goede velgen eronder.
De basis zal een 1.8 tsi (va bj 2013), een 2.0 of een 3.6 worden :thumbsup:
 

RefleCs

Forumguru
Je hebt tegenwoordig ook bedrijven die je een auto van je wensen kunt laten zoeken. Mijn neef doet dat inmiddels al geruime tijd. Ja je betaalt er een x bedrag voor maar indien nodig importeren ze zelfs voor je.
 

B.Stuurder

Forumguru
De mijne wil je nu zeker niet meer. Er zit wel een beetje Audi op, vanmiddag wilde een gefrustreerde Audi bestuurder mij snijden, maar schatte dat een beetje verkeerd in en klapte met 120 op de A15 met zijn achterkant t.h.v. het achterwiel in mijn linkervoorzijde. :mad:
image.jpeg image.jpeg
 

B.Stuurder

Forumguru
Wow wat een eikel zeg. Nog mazzel dat het niet erger is afgelopen. Nog wel een goed gesprek gehad?

Jazeker, vanavond met zijn ouders om het schadeformulier in te vullen, want hij had niks bij zich. Het bleek dat het de auto van zijn moeder was, hij moest naar het ziekenhuis en had haast, ik reed blijkbaar in de weg.
Hij moest trouwens naar het ziekenhuis,omdat hij onder behandeling staat voor de gevolgen van een zeer ernstig motorongeluk dat hem bijna zijn leven heeft gekost. Gevalletje niks geleerd dus.
Ik heb ook de dashcam opname laten zien en daar schrokken ze wel van. Ik ook achteraf, het was zo'n klap dat die Audi met het achterwiel los kwam van de weg. Toch een robuuste auto zo'n Megane.

Ik zou het filmpje wel in willen voegen voor jullie, maar weet niet hoe.
 
Bovenaan Onderaan