RS weer terecht en de verdere zoektocht

Skoda-MAN

Forumguru
Vanavond kijken naar een Honda Accord uit 1986:D
Hondaj= Hoge Onkosten Na De Aanschaf:maakmegek:

Alle gekheid, die auto's reden fijn maar let vooral op roest op belangrijke punten en cuppen van de achterbanden wat veroorzaakt wordt door slechte schokbrekers maar meestal door versleten bussen van de achterwielophanging.
 

Thokozanoah

Forumguru
Hondaj= Hoge Onkosten Na De Aanschaf:maakmegek:

Alle gekheid, die auto's reden fijn maar let vooral op roest op belangrijke punten en cuppen van de achterbanden wat veroorzaakt wordt door slechte schokbrekers maar meestal door versleten bussen van de achterwielophanging.
Ach, voor die paar honderd euro kan ik weinig risico lopen als er een nieuwe APK op zit.......en ik ben van oorsprong automonteur en kan nog wel een beetje inzien of de auto wat is ja of nee......
 

EdK

Forumguru
Nee, waarschijnlijk nierstenen,
MMMM, sterkte.... zo´n aanval is geheel geen pretje... mijn vrouwelijke doktor zij toendertijd dat een bevalling minder pijn deed.....
Wel strekte met het kwijtraken van die krengen en daarna de rest van je leven veellllllll water blijven drinken......
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Thokozanoah

Forumguru
image.jpeg
Jaaaa.....ik heb weer een auto :maakmegek::maakmegek:
Een Honda Accord 2.0 EX bj 1986 met nieuwe APK voor de aanbiedingsprijs van 750 euries :laugh:
Valt onder oldtimertarief, 100 euro belasting per jaar.
Technisch helemaal klaargemaakt, de vorige (lees tweede) eigenaar (automonteur van beroep) wilde de auto restaureren en heeft de auto technisch klaargemaakt, maar door tijdsgebrek toch maar besloten te verkopen. De auto ziet er van binnen als nieuw uit en rijdt best goed eigenlijk. Aan de buitenkant wat oppervlakkige roest, maar ach......
 
Bovenaan Onderaan