Thokozanoah
Forumguru
Nog in diepe slaap zeker.......stond nog ongeroerd voor het huisVanochtend gespot in Vorden: een hele mooie glimmende O2C-RS 2.0 TSI DSG 2010......

Valt dan wel op.....normaal staat ie niet aan de weg maar naast het huis.....
Nog in diepe slaap zeker.......stond nog ongeroerd voor het huisVanochtend gespot in Vorden: een hele mooie glimmende O2C-RS 2.0 TSI DSG 2010......

Ben elke woensdag vrij, dus hou mijn oren open.Heb hem daar nog nooit zien staan (op de oprit valt blijkbaar niet op).. een paar meter verder staat wel altijd een superb.. Als ik jou was zou ik hem daar ook niet teveel neerzetten ivm diefstal of kneusjes die een mooie auto niet waarderen..
Zal ik voortaan elke woensdagochtend even flink toeteren![]()

Wij zaten dinsdag in de ochtend nog heerlijk op het terras in Pescchiera aan de drukke weg midden in het centrum.....Grappig, ik ben dinsdag teruggekomen uit Peschiera.... Hier wat tips voor als je in de buurt nog wat auto's wilt zien: http://www.skodaforum.nl/forum/i/museo-storico-alfa-romeo.27591/
Over je probleem: even je motorkap open- en dichtdoen? Mogelijk verdwijnt daardoor de melding. Daarna kijken of hij terugkomt. Anders toch maar even naar een dealer?
Contact met mijn eigen dealer gehad, die heeft mij doorverwezen naar een garagebedrijf om uit te laten lezen.Ik zou hem zeker bij de dealer aldaar laten uitlezen, en dan eventueel even contacten met je dealer hier of TVS over de uitkomst en mogelijke oorzaak.
Je hebt dus geen noodloop of melding in je display?
Onze oudste heeft naar alle waarschijnlijkheid Pfeiffer, komt net terug uit het ziekenhuis.....volgende week zijn alle uitslagen bekend en kan het met zekerheid worden vastgesteld.....@Thokozanoah Gelukkig dan maar, soort van eind goed al goed.
Ik ga dit weekend die kant op ( voor t eerst met de Superb ) , is ook m'n worst nightmare...je moet er inderdaad niet aan denken dat je halverwege stilstaat.....
Met het zieke kind ook alles oké ?
top !