RS 2.0 TSI DSG 2010

Thokozanoah

Forumguru
Maar nooit met zon mooie Custom set die rondom gelijk verlaagt zoals ik die lever :-) in plaats van de veren waarbij hij alleen voor zakt en achter niet
als dat zo is betaal ik de dealer niet en mogen ze het meteen er weer onder vandaan halen. Ze hebben mij toegezegd dat de auto voor en achter 30 mm lager komt te liggen....
En dan weet ik jou te vinden, ik kwam te laat achter jouw producten etc....
 

Antera

Donateur
Ik moet me even corrigeren je hebt het over en Octavia 2. Maar die zakt met eibach 20mm rondom
 

Thokozanoah

Forumguru
Met dank aan Berend (Octavia32).....
Voor en na.....
(Sorry voor de kwaliteit van de foto's)
Logo's op de velgen en het stuur staan perfect, op de achterklep en motorkap kan mooier, daar moet eigenlijk het origineel op.....
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1.015,1 KB · Weergaven: 68
  • image.jpg
    image.jpg
    1.023,4 KB · Weergaven: 61

Thokozanoah

Forumguru
Vandaag de auto weer opgehaald bij de dealer, verlagingssetje eronder.....niet de hoeveelheid mm gezakt die beloofd zijn, helaas....volgens de dealer kan het nog wat nazakken....dus dan maar ff wachten met de factuur betalen :mad: Staat al wel een stuk beter, wegligging ook een stuk fijner, comfort niets over te klagen! image.jpg
 

Thokozanoah

Forumguru
Voor en achter ongeveer 20 mm gezakt ( volgens de dealer voor 30 mm en achter 12 mm). De RS staat er wel mooi bij, maar ik heb 30 mm besteld.(ik heb de hoogte van de witte O3 van de reclame in gedachte....:thumbsup:) Ik geloof ook niet zo dat de auto nog 10 mm zakt, maar ik heb de receptionist al ingelicht dat ik niet akkoord ga. Volgende week eerst maar eens op vakantie en dan maar eens rond de rafel hoe dit op te lossen.
 

Jee13

Forumguru
Ik vind m wel netjes zo hoor, volgens mij staat je RS even hoog als de mijne

Je moet niet vergeten dat een RS standaard al iets verlaagd is he en er is vaak spraakverwarring vanuit welke hoogte de auto gaat zakken

Ik heb een H & R veren set, deze zou 35 mm verlagen

Ik wil wel even hoogte van wielkasten opmeten als vergelijk

20140620_093451.jpg
 

Thokozanoah

Forumguru
Ik heb een H & R veren set, deze zou 35 mm verlagen

Ik wil wel even hoogte van wielkasten opmeten als vergelijk

Ik heb alleen verzuimd om vooraf goed te meten, ik heb idd de afstand van de grond tot aan de spatbord rand gemeten. Deze was voor het verlagen gemiddeld 67,5 cm, na het verlagen is de afstand van de grond tot aan de rand 65,5 cm. Ik had alleen het hart van de velg o.i.d. als uitgangspunt moeten nemen....
Ps er is uitgegaan van het verlagen van de RS, de gegevens gehaald van de site van MAD.
 
Laatst bewerkt:

Thokozanoah

Forumguru
Het zal ook moeilijk worden om nog meer te zakken, het zal dan ook geen verschil geven met een Eibach set. Maar ik heb speciaal voor MAD gekozen omdat die een cm lager zou zakken. Anders was ik zeker voor Eibach gegaan, qua prijs maakt het geen verschil. Ik laat de dealer wel met een voorstel komen, bedankt @Jee13 voor het opmeten!
 

Thokozanoah

Forumguru
Ik ga me nu eerst drukmaken over het stotteren van de motor in koude toestand. Vandaag zijn de originele bougies vervangen voor NGK, maar geen verschil. Morgen even kijken of het uitlezen nog een misfire geeft. Vanmorgen op de 2e cilinder. Bobine van de 2e gewisseld met de 4e cilinder. Als morgen de 4e een misfire aangeeft dan bobine vervangen....
 
Bovenaan Onderaan