Rooooooooooooooooomster

Cordoba

Forumguru
Fraaie velgen, de kleur lijkt te matchen met de lakkleur. Geen witte accenten op de velgen?:laugh:

Dorpelbescherming staat echt netjes, het vervelende is alleen dat je je deur open moet laten, anders ziet niemand ze.:winkie:
 

piair1982

Forumguru
Gefeliciteerd!
Prachtige kleur voor op de Fabia, wat heeft je doen besluiten weer naar de faab te gaan?
 

Fabia

† In Memoriam
Vertel ik na de meeting wel.:super:
Maar het was ook een offer which you can't refuse. Trouwens mijn zoon van 13 weet nog van niks. Die verras ik elke keer met een andere Skoda. Maar inderdaad, de kleur is echt bloedmooi!!!!!!!!!!!
 

Fabia

† In Memoriam
Komende vrijdag 12.00 ga ik 'm ophalen. Nog een voordeel trouwens ik hoef niet meer te poetsen voor de SF meeting.
 

Fabia

† In Memoriam
Rijnwoud is wel snel zeg, de Roomster staat al te koop bij ze:

989414231

3683030-7-9-2.jpg

<






xaBrb2RhIFJvb21zdGVyIDEuMiAxMlYgU3R5bGUgNTEga1cvNjkgcGs






Autobedrijf RijnWoud

Toepad 19
3063 NJ Rotterdam
Tel: 010-4220722
E-mail: rijnwoud@rijnwoud.nl


http://www.skoda.nl/rijnwoud http://occasion.www.skoda.nl/sb106ad351aeed4448fda7f5572f23f4d/voorraad/?searchkey=0&tdnr=272898


Prijs € 8.900,- Kilometerstand 32.805 km Bouwjaar 2007 Kleur Anthracite Grey metallic Carrosserie Ruimtewagen Motorinhoud 1.2 l Motorvermogen 69 pk (51 kW) Brandstof Benzine Versnelling Handgeschakeld Datum deel 1 15-06-2009 BTW verrekenbaar Nee Garantie 12 maanden ZekerŠkoda Kenteken 36-JHG-1 Beschikbaarheid In voorraad Extra informatie
ZEER nette Roomster van 1e eigenaar en netjes dealeronderhouden!!! Airco, elec. ramen voor, centrale deurvergrendeling op afstandsbediening en nog heel veel meer!!! Kijk voor al onze mooie aanbiedingen op rijnwoud.nl!!!
Accessoires
ABS (anti blokkeer systeem); Achterbank neerklapbaar; Achterbank neerklapbaar in ongelijke delen en voorzien van armsteun en hoofdsteunen; Airbags; Airco; Armsteun voor; Bagage-afdekhoes; Bekleding stof; Bestuurdersstoel met verstelbare zithoogte; Boordcomputer; Buitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmbaar; Buitenspiegels in carrosseriekleur; Bumpers in carrosseriekleur; Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening; Centrale deurvergrendeling op afstandsbediening; Cruise control; Dakrailing zwart; Dakrails; Glas getint; Gordijnairbags voor en achter; Metallic lak; Mistlampen voor; Radio/ CD/ Mp3-speler; Ramen voor elektrisch bedienbaar; Reservewiel; Side-airbags voor; Stoelen in hoogte verstelbaar; Stuur bekleed met leder; Stuurbekrachtiging
 

EdK

Forumguru
Maar of jij hebt gelogen tegen ons dat je die RR 2e hands hebt gekocht of Rijnwoud liegt dat hij van 1e eigenaar is !??

Datum deel 1 15-06-2009 Extra informatie
ZEER nette Roomster van 1e eigenaar en netjes dealeronderhouden!!!
 

Fabia

† In Memoriam
Ik was of de tweede of derde eigenaar, dat is me nooit helemaal duidelijk geworden. Dus ik was verbaasd over 1e eigenaar. Dat klopt dus niet.
 

EdK

Forumguru
Lekkere dealer dan om 1e eigenaar dan neer te zetten
Zou voor mij zeker uitmaken als 2e hands koop of ik de 2e of misschien de 4e zou wezen !
Want ik moet geen bak hebben waar al 3 andere eigenaren in hebben gezeten met allen een andere rijstijl
 

Fabia

† In Memoriam
Als je naar hun ad op marktplaats kijkt krijg je dit:

ZEER nette Roomster van 1e eigenaar en netjes dealeronderhouden!!! Airco, elec. ramen voor, centrale deurvergrendeling op afstandsbediening en nog heel veel meer!!! Kijk voor al onze mooie aanbiedingen op rijnwoud.nl!!!

Automobielbedrijf RijnWoud is de grootste Skoda dealer van heel Zuid-Holland!!! Al meerdere keren uitgeroepen tot dealer van het jaar!!! Onze zorg is uw garantie, daar staan wij voor!!!!
www.rijnwoud.nl
Rapport Occasion Check


Dit is een onafhankelijk rapportage van Occasion Check (meer informatie).
  • Kilometerstand:
  • 32.805 km
  • Aantal eigenaren tot en met nu: 2
  • Type laatste eigenaar: Particulier
  • Eigenaar sinds: 25-09-2010
  • Totale kosten per maand: € 224
 
Bovenaan Onderaan