Rooooooooooooooooomster

Fabia

† In Memoriam
Ik heb een Roooooooooo:cheer:oooooooooooo:cheer:ooooomster gekocht. En nog een keer voor LenK Rooooooooooooooooooooomster:winkie: Een 1.2HTP 70 pk in Ambiente uitvoering uit okt. 2007 in grijs metallic. Met 15.000 km op de teller.
36JHG1_2.jpg

Ik was eigenlijk niet echt op zoek naar een andere auto maar hield altijd wel de occassionsite van skoda in de gaten. Ik ben al heel lang gek van een Roomster. En je komt sowieso weinig RR tegen met een 1.2HTP en met een leuke uitrusting. Het rijden met een 1.2HTP bevalt me nog altijd super en wil dat blijven doen. De RR is opgekocht door Verdaat, Eindhoven omdat de eigenaar daar geen aanpassingen in kon doen vanwege een handicap. Die rijdt nu in een aangepaste Berlingo rond. De RR komt oorspronkelijk uit belgie. http://www.autobytel.nl/page.ocl?pageid=15&Kenteken=36JHG1&utm_source=Gaspedaal&utm_medium=overig&utm_campaign=Gaspedaal_proef Wel ruil ik met een beetje pijn in het hart mijn rode Fabia in. Die heb ik nu 2 jaar en is mij heel goed bevallen. Maar dit buitenkansje kon ik niet laten staan. De wagen wordt nu klaargemaakt en nog ff wachten wanneer ik 'm kan ophalen.
 

Bijlagen

  • 36JHG1_3.jpg
    36JHG1_3.jpg
    15,8 KB · Weergaven: 78

wimv

Actief lid
Gefeliciteerd met de ruime aankoop (veel Roooooooooooooom) en heel veel veilige kilometers.
Wim
 

Bothje

Heel gewoon lid
:crazy: Zo hoor je een tijdje niets van tussen de bloemen :471: en zo laat hij zijn auto hart spreken :xyxthumbs:

Gezin ook blij met deze keuze?
 

Fabia

† In Memoriam
Dankje, vrouw en kind ook erg blij. Vooral kind toen íe er achter kwam. Die stond te stuiteren :1761: in de kamer. Eigenlijk wilde ik hem pas vertellen als we de RR gingen ophalen maar ik had mijn mail open laten staan met daarin het koopcontract en het apie las dat dus.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Ja, kleine potjes hebben grote oren...
Wel jammer dat er geen panoramadak inzit.....
 

Fabia

† In Memoriam
Yep, maar ja je kan niet alles hebben. Misschien ooit nog een open dakje er in. Maar eerst lichtmetalen velgen. Misschien doe ik deze wel:
 

Bijlagen

  • RIA-MLN.jpg
    RIA-MLN.jpg
    16,1 KB · Weergaven: 27

Neptukker

Forumguru
ee 3 jarige auto (van die groote) met 15k op de teller is een echte 'barnfind'. Hou je er wel rekening mee dat je nog niet de topsnelheid moet aantikken omdat de auto nog in de inrijdperiode zit! :winkie:
Veel plezierige kilometers toegewenst met je bussie.
 

EdK

Forumguru
Na je al een tijdje op het forum gemist te hebben, kom ik net in een topic terecht en daar had je ook een bericht achtergelaten.
En wat schetst me verbazing toen ik je handtekening daar las ( een RR ?? )
Dus verser struinend door de berichten zie ik op eens dit topic staan en wat nu .... Fabia een RR

En tja wat een mooi prijsje voor zo'n wagen, want het is echt een mooie prijs vergelijkend wat ze mij al bieden voor mijn RR met 53 K op de teller en 3,5 jaar oud die hoger ligt in prijs.

En ik weet dat je hier echt geen spijt van gaat krijgen met een gezin erbij en helemaal met vakantie's prop je bijna alles mee.

En als ik het goed inschat dan rij je met 2 weken dus lekker in je RR ??
 

Gieliovd

Forumguru
Rudy!!

Welkom terug, ik heb je zo lang niet gezien... en dan nog zulk goed nieuws!

Fijn man, nieuwe wagen! Hou je naam maar hoor!

Ik ben blij voor je. Goede deal zo te zien, echt geen gek bedrag voor zo'n jonge onervaren wagen.

Ik ben aan het kijken voor wagens 1 jaar ouder en met zeker 10 keer zoveel KM op de klok!

Veel plezier ermee!
 

Hetzer

Forumguru
Hey , ik begon me alweer bijna ongerust te maken, waar je bleef hier op het forum
Veel plezier met jouw eerste Roomster,, mooie auto, en een mooi nieuw kenteken,

Yep, maar ja je kan niet alles hebben. Misschien ooit nog een open dakje er in. Maar eerst lichtmetalen velgen. Misschien doe ik deze wel:

Super mooie velgen, kijk maar in mijn fotoalbum, ik heb ook nog wel een goed koop adresje als je er interesse in hebt



gr



Michel
 

cvegreen

Forumguru
Ik heb al een aantal keer gedacht , waar blijft onze Rudi eigenlijk . Maar nooit echt bij het idee gekomen om een pm te sturen of zo . Welkom terug dus en met wat voor een nieuws , je rode fabia ingeruild voor een roomster . Als ik het niet verkeerd voor heb is je fabia ook een ambiente uitvoering met nog een pakket bij als ik het mij nog herinner .
Dat zou ook nog eens een leuke auto kunnen zijn voor mij ook , ruim en niet heel duur .
 

Fabia

† In Memoriam
Dat klopt, en daarom ben ik ook blij met mijn RR. Die heeft dezelfde uitrusting. Je ziet dat niet veel een 1.2 met Ambiente uitrusting. Als je al een 1.2 zoekt dan kom je vaak uit op Plus, Go of een Style. En dat wil ik niet. Dus toen ik de advertentie zag voor deze RR was mijn interesse gelijk gewekt. Mijn Fabia staat straks te koop bij Verdaat, Eindhoven. Zou wel erg grappig zijn, mijn RR is van oorsprong een belgische auto en jij dan in mijn Fabia die dan naar Belgie gaat:uitlachen:.
 

Fabia

† In Memoriam
Komende woensdag is dan de grote dag. Ik ga dan bij Verdaat, Eindhoven mijn grijze RR ophalen en mijn rode Fabia (snif) inleveren. De Fabia is mij meer dan goed bevallen en de 1.2 helemaal. Echt een heel fijne motor met lekker veel trekkracht onderin. Het was een gokje bij bestellen want ik heb 'm gekocht naar aanleiding van alle positive reacties op het forum en geen proefrit ermee gemaakt. De RR is donkergrijs. Foto's volgen zo spoedig mogelijk. Helaas moet zoontje naar school en is hij pas na 16.00 uit. Dus hij ziet de RR wel thuis.
 

peperskoda

Forumguru
Superkoop!! Zo'n Roomster is een berefijne onderscheidende auto voor mensen die niet bang zijn voor het oordeel van een ander(die het lef niet heeft om uit z'n dertien in een dozijn Jap te stappen...) Deze gaat je nóg beter bevallen dan je Fabia, dat kan ik je uit eigen ervaring vertellen. By the way, als je lichtmetaal gaat monteren wees dan zo verstandig om het bij maximaal 16 inch/duim te laten anders wordt je Roomster iets teveel een stuiterbak.
 

Falcon

Donateur
Yep, maar ja je kan niet alles hebben. Misschien ooit nog een open dakje er in. Maar eerst lichtmetalen velgen. Misschien doe ik deze wel:

Fabia, gefeliciteerd met deze mooie wagen. Super kleur!

Ik weet niet hoeveel die metalen velgen gaan kosten, maar kan je Apie voor dat geld niet blij maken met een schuifdakje van webasto.nl?

Veel plezier ermee!
 
Bovenaan Onderaan